Tivolibillet Bortgives :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
857 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Victoriasmor88

Hej 

Jeg har en billet liggende til Kbh Tivoli, den er gældende her i julen og har en værdi af 95 kr. og så kan du medbringe et barn fra 0-7 år gratis  

Jeg har selv lige været der og det kan varmt anbefales her i den smukke juletid

Jeg giver den væk, og vil også gerne betale porto for at sende den. Jeg håber blot at den går til nogle mennesker der virkelig vil få glæde af den, og måske ikke har så meget at gøre med her i december  

Mvh Prinsesse2ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Mor Christa

gud, hvor er du sød 

Det er rigtig godt gjort af dig. Håber "de rette" får den

Anmeld

14. december 2011

mth1987

Hvor er du bare sød. Ville rigtig gerne derind og se alle lysene sammen med min datter, men det bare hurtigt mange penge. Men der er nok nogen derude der sidder hårdere i det end os.

Anmeld

14. december 2011

merichs

Vi skal i Tivoli næste uge og glæder mig rigtig meget til at se hvad de har fundet på i år

Anmeld

14. december 2011

mulle7430

Prinsesse2ben skriver:

Hej 

Jeg har en billet liggende til Kbh Tivoli, den er gældende her i julen og har en værdi af 95 kr. og så kan du medbringe et barn fra 0-7 år gratis  

Jeg giver den væk, og vil også gerne betale porto for at sende den. Jeg håber blot at den går til nogle mennesker der virkelig vil få glæde af den, og måske ikke har så meget at gøre med her i december  

Mvh Prinsesse2ben

jeg vil gerne vis jeg må

Anmeld

14. december 2011

PernilleB

Prinsesse2ben skriver:

Hej 

Mvh Prinsesse2ben

jeg vil gerne hvis den er ledig, jeg er alene mor med en pige og vi skal afsted på søndag, for første gang..

Anmeld

14. december 2011

PernilleB

Prinsesse2ben skriver:

Hej 

Mvh Prinsesse2ben

jeg vil gerne hvis den er ledig, jeg er alene mor med en pige og vi skal afsted på søndag, for første gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.