NY indsamling til den kommende far og Michelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Toshiba

er der flere der vil være med ??

håber der kan blive penge til en middag + biotur til mor og far

tøj til lille viktor

Lidt lækkert til alle

og DVDér

En ven af mig uden for baby.dk har valgt at støtte også med et lidt større beløb...

Meeen vi skal stadig stå sammen - hvis der skal blive til det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Toshiba

oooop igen....

Anmeld

15. december 2011

norenberg

Flodkilling skriver:

hvis der er tøj på hospitalet til de er helt små og er i kuvøse er det så ikke mere fedt at købe barnets første "normal str" sæt. Personligt ville jeg blive lidt trist når man gemmer det første sæt tøj, og tænke på hvor lille barnet var? (men ved det ikke har heldigvis aldrig prøvet det)

Men måske sådan at vi støtter i at deres barn snart bliver stor?

jeg vil i hvert fald gerne være med.

har selv stået i samme situation og blev rigtig glad for tøjet i de helt små størrelser ( 38 og op ) da man jo ikke lige selv har anskaffet sig det....og det betyder meget at de ikke skal ligge i hospitalets tøj....og de første små sæt har jeg gemt som minder....også så han selv kan se det engang når han bliver stor...

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

norenberg skriver:

har selv stået i samme situation og blev rigtig glad for tøjet i de helt små størrelser ( 38 og op ) da man jo ikke lige selv har anskaffet sig det....og det betyder meget at de ikke skal ligge i hospitalets tøj....og de første små sæt har jeg gemt som minder....også så han selv kan se det engang når han bliver stor...

jeg har netop snakket med moderen omkring tøj - for at høre om det var noget de ønskede sig - og det var det - de har jo intet til så lille en str.

Jeg regner med at det bliver str. 44...( hvis der er penge nok)

selv om der er længe til han kan bruge - så har de det da til den tid....

Anmeld

15. december 2011

malliebooh

Jeg kunne godt tænke mig at donere lidt penge, skal jeg bare skrive mit brugernavn på overførslen eller??

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

MalleH skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at donere lidt penge, skal jeg bare skrive mit brugernavn på overførslen eller??

ja lige præcis - så brugernavnet herinde fra kan komme på kortet jeg laver..

ellers aaaaner de jo ikke hvem vi er

Og dejligt du vil være med

Anmeld

15. december 2011

norenberg

Toshiba skriver:

jeg har netop snakket med moderen omkring tøj - for at høre om det var noget de ønskede sig - og det var det - de har jo intet til så lille en str.

Jeg regner med at det bliver str. 44...( hvis der er penge nok)

selv om der er længe til han kan bruge - så har de det da til den tid....

tror også det er en passende størrelse det vare jo længe inden han skal i tøj og i åben vugge..da min søn endelig kom i tøj startede han i 38/40 men brugte det kun to uger...men en 44 fik han rigtig meget fornøjelse af....og der går jo rigtig meget tøj på sygehuset... i aalborg skulle der skiftes to gange dagligt...

Anmeld

15. december 2011

malliebooh

Toshiba skriver:

ja lige præcis - så brugernavnet herinde fra kan komme på kortet jeg laver..

ellers aaaaner de jo ikke hvem vi er

Og dejligt du vil være med

Okay, så ordner jeg det om lidt. Har fulgt hendes blog lidt , og det føles skønt at kunne bidrage med lidt til nogen der har brug for det. Tænk hvis det var en selv der stod i den situation engang i fremtiden! 

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

norenberg skriver:

tror også det er en passende størrelse det vare jo længe inden han skal i tøj og i åben vugge..da min søn endelig kom i tøj startede han i 38/40 men brugte det kun to uger...men en 44 fik han rigtig meget fornøjelse af....og der går jo rigtig meget tøj på sygehuset... i aalborg skulle der skiftes to gange dagligt...

jeg har fundet en "pakke" med den str. jeg har fået lov til at reservere til jeg ved om der er indsamlet penge nok til det.

Forklarede sælgeren situationen og fik nedslag i pris - rigtig sødt af hende

Michelle ER spurgt om de er interesseret i brugt tøj - da nyt jo er dyrt - og det er de  - de er rigtig glade for alt den hjælp de kan få

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

MalleH skriver:

Okay, så ordner jeg det om lidt. Har fulgt hendes blog lidt , og det føles skønt at kunne bidrage med lidt til nogen der har brug for det. Tænk hvis det var en selv der stod i den situation engang i fremtiden! 

ja lige præcis... tænker på dem og Viktor hele tiden....

Og de er meget rørte og glade for vi tænker på dem - herinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.