Fødsel nr 3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Lone Jakobsen

Krussedulle skriver:

Det lyder jo dejlig nemt

jamen det var det faktisk også han var nær blevet født der hjemme da jeg pludselig fik presse veer hjemme i stuen

ud af mine 4 fødsler er det klart nr. 3 jeg helst ville gøre om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Krussedulle

Lone Jakobsen skriver:

jamen det var det faktisk også han var nær blevet født der hjemme da jeg pludselig fik presse veer hjemme i stuen

ud af mine 4 fødsler er det klart nr. 3 jeg helst ville gøre om.

Ej hvor vildt .... Det lyder dejligt, jeg håber min 3 fødsel bliver lige så nem som min 2 ... Det tog 5 timer fra vandafgang, og havde ikke rigtig ondt under veerne

Anmeld

14. december 2011

Corn

foedslen drillede ikke... men hold da k*** hvor havde jeg mange falske opstarter, foer vidunderet endelig  ankom

Anmeld

14. december 2011

Krussedulle

Corn skriver:

foedslen drillede ikke... men hold da k*** hvor havde jeg mange falske opstarter, foer vidunderet endelig  ankom

pyyh, ja det er også det jeg frygter.. Gik fra 36+ med nr 2, og følte at det kunne gå igang når som helst.. Men der skete ikke en dyt fær 41+

Anmeld

14. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg vil ikke sige, den tredje fødsel drillede, men den gik lidt langsommere end de første to, som varede hhv. 6 og 7 timer fra første ve. Den tog 10 timer, men det gik stiiiiille og roligt - de første 6-7 timer havde jeg kun 1-3 veer i timen og troede hele tiden, det ville vare flere dage, før der kom skub i tingene.

Jeg fødte hjemme (planlagt), og det var virkelig bare hyggeligt og roligt fra start til slut. Han vejede så også kun 3600 gram, hvor hans storebror, der var født 14 måneder før, vejede 4750 g - så til sammenligning var det en lille mandel at smutte 

Jeg har i øvrigt hørt, at fødsel nr. 3 bare er uforudsigelig og anderledes - det passede meget godt i mit tilfælde, men ikke i negativ forstand.

Anmeld

15. december 2011

Corn

pyyh, ja det er også det jeg frygter.. Gik fra 36+ med nr 2, og følte at det kunne gå igang når som helst.. Men der skete ikke en dyt fær 41+

Mine er alle tre født før termin...

Jeg havde gode fødsler alle tre gange, men det trak ud her tredje gang, men ikke noget som jeg ser som et problem(han stod fast på en kant, som også var der  ved de to første, men denne gang tog det lidt længere tid og hjælp fra jm.)

Jeg havde en fantastisk hjemmefødsel og drømmer om at få nummer 4 også

Anmeld

15. december 2011

Krussedulle

Corn skriver:

Mine er alle tre født før termin...

Jeg havde gode fødsler alle tre gange, men det trak ud her tredje gang, men ikke noget som jeg ser som et problem(han stod fast på en kant, som også var der  ved de to første, men denne gang tog det lidt længere tid og hjælp fra jm.)

Jeg havde en fantastisk hjemmefødsel og drømmer om at få nummer 4 også

Jeg drømte egentlig også lidt om en hjemmefødsel denne gang, men vi har ikke super meget plads, så besluttede mig for hellere at ville i kar igen på fg ... Og skulle en nr 4 komme på tale, så vil jeg have en hjemmefødsel

Anmeld

15. december 2011

Corn

Krussedulle skriver:

Jeg drømte egentlig også lidt om en hjemmefødsel denne gang, men vi har ikke super meget plads, så besluttede mig for hellere at ville i kar igen på fg ... Og skulle en nr 4 komme på tale, så vil jeg have en hjemmefødsel

Jamen hjemmefødsel er fantastisk...

Min mand var også vældig positivt overrasket. Han havde selvfølgelig frygtet det værste.

Han synes det var rigtig hyggeligt.

Og vores gode venner/genboer trippede rundt udenfor, for de vidste at hvis gardinerne var rullet ned, det er de nemlig ellers ikke, så var jeg igang...

Anmeld

15. december 2011

Lone Jakobsen

Krussedulle skriver:

Ej hvor vildt .... Det lyder dejligt, jeg håber min 3 fødsel bliver lige så nem som min 2 ... Det tog 5 timer fra vandafgang, og havde ikke rigtig ondt under veerne

hold da op en drømme fødsel den kan jeg godt forstå du gerne vil gøre om.

Anmeld

15. december 2011

Peps

Krussedulle skriver:

Jeg er lidt nysgerrig, om små 10 uger har jeg termin med nr 3 ... Og jeg syntes jeg hører oftere og oftere at fødsel nr 3 driller .... Men hvordan oplevede i det? . ... Går og tænker om jeg mon får veer som vil gå i sig selv, eller om han måske kommer før tid, over tid? ja.. Der er mange spørgsmål

Min 3. fødsel drillede.... 2 gange fik jeg tilkaldt svigermor, som skulle passe de store, men måtte pænt sende hende hjem igen. Trods det at veerne 2. gang kom med 4 min. mellemrum.

Vup vup....så forsvandt de bare og det var det...!!

Men fødte dog alligevel 4 dage før termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.