Lidt nyt til Jer piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Mira0911

Idag har sundhedsplejersken været her...  Dog frygtede jeg alt det med smil og øjenkontakten med Lina hvad hun ville sige til det... 

Sundhedsplejersken synes det er blevet rigtig godt med Lina's øjenkontakt og smil... Jeg er bare så glad for at min lille dejlige baby er blevet meget bedre til det... 

Det har været en meget meget hård tid for mig når jeg ikke kunne få øjenkontakt med hende eller få smil af hende... Og læse om andres babyer som smilte til deres mødre... Det sårede mig utrolig meget... 

Er glad for at det er meget bedre nu og det kunne sundhedsplejersken også selv se... 

Den 21. November var sundhedsplejersken her sidst... Og der sagde Lina's vægt 4350g og 59.5 lang.... Vægten er der ikke sket så meget med siden sidst... Længden er der dog... 

Idag hed vægten 4600g og 61 lang...  Hun ligger under gennemsnittet med vægten... Vi regnede ud til at hun får 990 ml i døgnet, hvor normalen er 800 et eller andet ml i døgnet for hendes alder... 

Så der sker bestemt ikke noget ved at hun får 990 ml i døgnet... Siden November har hun kun taget 250 g på... Men ikke noget farligt i det, hun trives, er glad, pludre og spiser som hun skal, hun er bare en af de slanke babyer jeg har som bare ikke tager på ret hurtigt... Sådan var det også med Julie... 

For at få hende til at tage på, starter vi op på ske mad i næste måned... Så vi supplere det med MME.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Filippa & Liva

Godt at høre at alt gik godt, søde!

Det er da en dejlig lille pige du har dig og skønt at hun nu smiler til mor.

Anmeld

14. december 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Godt at høre at alt gik godt, søde!

Det er da en dejlig lille pige du har dig og skønt at hun nu smiler til mor.

Det er fantastisk... Er ved at uploade en skøn video... 

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

Dejligt at høre, at det er blevet bedre! Jeg tror også bare, at vi skal huske på, ikke at sammenligne for meget - selvom det er svært Det skal nok komme alt sammen

Jeg synes virkelig der er sket noget efter Benjamins 12 ugers spring - sådan lige pludselig i et stort ryk! 

Anmeld

14. december 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Dejligt at høre, at det er blevet bedre! Jeg tror også bare, at vi skal huske på, ikke at sammenligne for meget - selvom det er svært Det skal nok komme alt sammen

Jeg synes virkelig der er sket noget efter Benjamins 12 ugers spring - sådan lige pludselig i et stort ryk! 

Jeg samligner tit, kan ikke lade vær... 

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg samligner tit, kan ikke lade vær... 

Nej det er jo det Det kan jeg heller ikke. Man tænker helt automatisk, at kan de andre småbørn, så burde min baby også kunne

Men niks niks! De kan jo være SÅ forskellige

Anmeld

18. december 2011

maryjane

Godt at læse det går fremad Det skal jo nok gå det hele. (Kender alt det det at være nervøs om det hele nu er godt nok)

Anmeld

18. december 2011

Mira0911

maryjane skriver:

Godt at læse det går fremad Det skal jo nok gå det hele. (Kender alt det det at være nervøs om det hele nu er godt nok)

Ja det er virkelig skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.