Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen. Jeg er 2. Gangs gravid .. Og har siden uge 12 mærket en masse bobler , men de sidste to uger (tror jeg) har jeg ikk rigtigt mærket nogen bobler .. Er det normalt eller er der noget galt med min lille pige håber på svar .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej alle sammen. Jeg er 2. Gangs gravid .. Og har siden uge 12 mærket en masse bobler , men de sidste to uger (tror jeg) har jeg ikk rigtigt mærket nogen bobler .. Er det normalt eller er der noget galt med min lille pige håber på svar .
Det er helt normalt. Tror bestemt ikke der er noget med hende (: - Du skal vel også snart til MD så får du lov at høre alt er okay
Sabina92 skriver: Det er helt normalt. Tror bestemt ikke der er noget med hende (: - Du skal vel også snart til MD så får du lov at høre alt er okay
Ja det skal jeg den 28 dec .. Men er simpelthen så nervøs :/ da min store dreng er taget med akut kejsersnit uge 37 . Fordi jeg ikk havde mærket ham i en dag . Så nu er jeg nervøs om der evt er noget galt med lille pigen . Tak for svar .
Anonym skriver: Ja det skal jeg den 28 dec .. Men er simpelthen så nervøs :/ da min store dreng er taget med akut kejsersnit uge 37 . Fordi jeg ikk havde mærket ham i en dag . Så nu er jeg nervøs om der evt er noget galt med lille pigen . Tak for svar .
Så kan jeg godt forstå du er nervøs.. Men tror bestemt ikke der er noget.. Du kan evt. ringe til din jordmoder så hun kan lytte på maven (:
Sabina92 skriver: Så kan jeg godt forstå du er nervøs.. Men tror bestemt ikke der er noget.. Du kan evt. ringe til din jordmoder så hun kan lytte på maven (:
Okaj tak ja det vil jeg gøre . Når min kæreste kommer hjem , hendes Tlf nummer ligger Desværre i bilen
Andre der har det på samme måde ? Er virkelig nervøs :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128