Uge 17

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Jeg er 2. Gangs gravid .. Og har siden uge 12 mærket en masse bobler , men de sidste to uger (tror jeg) har jeg ikk rigtigt mærket nogen bobler .. Er det normalt eller er der noget galt med min lille pige håber på svar . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Jeg er 2. Gangs gravid .. Og har siden uge 12 mærket en masse bobler , men de sidste to uger (tror jeg) har jeg ikk rigtigt mærket nogen bobler .. Er det normalt eller er der noget galt med min lille pige håber på svar . 

Det er helt normalt. Tror bestemt ikke der er noget med hende (: - Du skal vel også snart til MD så får du lov at høre alt er okay

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Det er helt normalt. Tror bestemt ikke der er noget med hende (: - Du skal vel også snart til MD så får du lov at høre alt er okay

Ja det skal jeg den 28 dec .. Men er simpelthen så nervøs :/ da min store dreng er taget med akut kejsersnit  uge 37 . Fordi jeg ikk havde mærket ham i en dag . Så nu er jeg nervøs om der evt er noget galt med lille pigen . Tak for svar .

Anmeld

14. december 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Ja det skal jeg den 28 dec .. Men er simpelthen så nervøs :/ da min store dreng er taget med akut kejsersnit  uge 37 . Fordi jeg ikk havde mærket ham i en dag . Så nu er jeg nervøs om der evt er noget galt med lille pigen . Tak for svar .

Så kan jeg godt forstå du er nervøs.. Men tror bestemt ikke der er noget.. Du kan evt. ringe til din jordmoder så hun kan lytte på maven (:

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Så kan jeg godt forstå du er nervøs.. Men tror bestemt ikke der er noget.. Du kan evt. ringe til din jordmoder så hun kan lytte på maven (:

Okaj tak ja det vil jeg gøre . Når min kæreste kommer hjem , hendes Tlf nummer ligger Desværre i bilen  

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Andre der har det på samme måde ? Er virkelig nervøs :/ 

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.