uge spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Hvornår er uge 1? Dumt spørgsmål, men har stor betydning da vi skal flyve midt i juli, og der må jeg max være i uge 32.

Så kan vi begynde her sidst i dec, eller er det noget med at man allerede er 14 dage henne fordi man tæller fra sidste mens dag?

Håber der er nogle der er klogere på det end jeg, så vi snart kan komme igang med at lave en baby

Tak fodi du tog dig tid til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Kay

jeg mener at 0+1 er første dag i din sidste mens. eller er det 0+0??

i alfald hvis din cyklus er på 28 dage så har du æl på 2+0 (ca)

Anmeld

14. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja du tæller fra sidste mens første dag. Så det hedder uge 1 den dag, du havde din sidste mens første dag! Vh stine

Anmeld

14. december 2011

dola

Hmm i uge 24 er man 23uger + x antal dage fra 0-6 henne.
Uge et er første uge efter din sidste menses første dag.

Mener jeg...

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hmm - sku lidt indviklet. Så hvis jeg max må være i uge 32 når vi skal rejse d. 10/7 til d. 21/7. Hvornår må jeg så blive gravid ?

Dagens matematikspørgsmål  

Anmeld

14. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Hmm - sku lidt indviklet. Så hvis jeg max må være i uge 32 når vi skal rejse d. 10/7 til d. 21/7. Hvornår må jeg så blive gravid ?

Dagens matematikspørgsmål  

i følge mine udregninger, kan du blive gravid ved en ægløsning efter d. 31 december og så vil du være kortere henne end uge 32 når du skal rejse hjem....  (håber ikke det var for kludret...)

det er nemlig den dato der er vigtigst... for når du ikke må flyve u uge 32 er det jo ret væsentlig at du kan komme hjem igen

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

i følge mine udregninger, kan du blive gravid ved en ægløsning efter d. 31 december og så vil du være kortere henne end uge 32 når du skal rejse hjem....  (håber ikke det var for kludret...)

det er nemlig den dato der er vigtigst... for når du ikke må flyve u uge 32 er det jo ret væsentlig at du kan komme hjem igen

ok. Jamen så er der jo ikke så længe til  Takker

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

Kay skriver:

Hvorfor må man ikke flyve når man er længere henne end uge 32??

Anmeld

14. december 2011

Kay

Honey<3 skriver:

Hvorfor må man ikke flyve når man er længere henne end uge 32??

det er flyselskaberne der ikke vil ha en med... noget med risiko for at gå i fødsel og noget med trygget...

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

Kay skriver:

det er flyselskaberne der ikke vil ha en med... noget med risiko for at gå i fødsel og noget med trygget...

Så blev jeg det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.