Ondt i maven? help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Chalala85

Hej piger,

Har mega ondt i maven og har haft det siden igår aftes, mærker lillemanden men er lidt bekymret.

Min læge åbner først kl. 15 idag så hvad gør jeg og hvor ondt må man havè??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

sandramor

hmmm hvordan har du det med du ved... at gå på toilet??

lider du af forstoppelse?? for er det noget der kan give ondt i maven så er det hvis man ikke kan komme af med noget eller faktisk hvis man ikke kommer af med det hele når man er på toilet.....

Anmeld

14. december 2011

samantha1986

Jeg vil også sige som sandramor, at forstoppelse kan gøre meget ondt. Faktisk kan man få helt koldsved og blive meget utilpas ved det, så kan jo måske være det.

Anmeld

14. december 2011

Chalala85

sandramor skriver:

hmmm hvordan har du det med du ved... at gå på toilet??

lider du af forstoppelse?? for er det noget der kan give ondt i maven så er det hvis man ikke kan komme af med noget eller faktisk hvis man ikke kommer af med det hele når man er på toilet.....

Det går helt fint Er på hver dag så det burde ikke være det.

Anmeld

14. december 2011

_-Kathrine-_

Hvor henne i maven har du ondt? Øverst, nederst?

Anmeld

14. december 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor henne i maven har du ondt? Øverst, nederst?

Det starter oppe og trækker ned. Har lige snakket med FG, og de sagde en panodil, slap af og vent et par timer, stopper det ikke skal jeg ind.

Anmeld

14. december 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Det starter oppe og trækker ned. Har lige snakket med FG, og de sagde en panodil, slap af og vent et par timer, stopper det ikke skal jeg ind.

Godt at du lige fik ringet, for når det er øverst i maven skal man være opmærksom!
Håber de forsvinder igen og det bare er baby der presser lidt op af!

Anmeld

14. december 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Godt at du lige fik ringet, for når det er øverst i maven skal man være opmærksom!
Håber de forsvinder igen og det bare er baby der presser lidt op af!

Skal man? Hvorfor

Men ja det var rart lige at tale med dem.

Anmeld

14. december 2011

LilleMie

Hej piger,

Har mega ondt i maven og har haft det siden igår aftes, mærker lillemanden men er lidt bekymret.

Min læge åbner først kl. 15 idag så hvad gør jeg og hvor ondt må man havè??

Der er sikkert intet i vejen, det er sandsynligvis bare baby, der fylder mere og gerne lige vil ligge anderledes end den plejer .

Jeg havde også rigtig ondt i 2-3 dage på et tidspunkt og var vildt bange, oprettede denne tråd: https://www.baby.dk/debat/143090pi1/graviditet/ondt-oeverst-i-maven----hvad-kan-det-vaere.aspx, ved ikke om du kan bruge den til noget, men nu har du linket .

Ved mig viste det sig, at det nok bare var baby, der havde lavet balade derinde, for jeg havde hverken svangerskabsforgiftning eller andet der kunne forklare smerterne.

Men hvis panodilerne ikke hjælper, så ring til FG igen og få dem til at lave et par test! Held og lykke

Anmeld

14. december 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Skal man? Hvorfor

Men ja det var rart lige at tale med dem.

Jeg fik at vide at jeg skulle være opmærksom på smerter øverst i maven, da det kunne være et af symptomerne på svangerskabsforgiftning... Men jeg havde også meget ofte hovedpine!
Det er sikkert ikke noget..
Hvordan går det nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.