Veer der forsvandt igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2011

hellemor85

Tirsdag morgen kl 3:30 vågnede jeg med en ve, jeg kan huske hvordan de føles og er helt sikker på det var en ve og ikke plukve. De kom uregelmæssigt indtil kl. 6. og så kom der slet ikke flere. Da jeg så tog en middagslur senere, vågnede jeg igen ved der kom en ve, der kom 1 til. og så kom der ikke flere. I aftes da jeg legede med Isabella, kom der et par stykker og så kom ikke flere. Så regnede lidt med der kom nogle i nat. Men nej der har ikke været noget siden. (Havde plukveer ind imellem veerne).

Er der nogen der kender til dette? Hva betyder det? Føder jeg indenfor de næste par dage eller kan jeg stadig gå til terminen, som er den 29/dec.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

morethanperfect

hellemor85 skriver:

Tirsdag morgen kl 3:30 vågnede jeg med en ve, jeg kan huske hvordan de føles og er helt sikker på det var en ve og ikke plukve. De kom uregelmæssigt indtil kl. 6. og så kom der slet ikke flere. Da jeg så tog en middagslur senere, vågnede jeg igen ved der kom en ve, der kom 1 til. og så kom der ikke flere. I aftes da jeg legede med Isabella, kom der et par stykker og så kom ikke flere. Så regnede lidt med der kom nogle i nat. Men nej der har ikke været noget siden. (Havde plukveer ind imellem veerne).

Er der nogen der kender til dette? Hva betyder det? Føder jeg indenfor de næste par dage eller kan jeg stadig gå til terminen, som er den 29/dec.?

Jeg havde også veer et par gange .. Og jeg endte med at bli sat i gang .. Men jeg krydser fingre for der snart sker noget  

Anmeld

14. december 2011

Corn

hellemor85 skriver:

Især tredje gang havde jeg mange falske opstarter...

Kunne have blide veer hele natten og så var det hele godt igen om dagen... Eller omvendt...

Anmeld

14. december 2011

hellemor85

Okay, så er jeg ikke den eneste der har prøvet det

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.