Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige haft sundhedsplejerske i dag for at tjekke op på kathrines vægt..Onsdag i sidste uge havde jeg nemlig besøg af SP og der blev kathrine vejet og målt.. og på knap 3 uger havde hun kun taget ca 150g på og var vokset en cm... Hun havde ellers tidligere taget rigtig fint på og var faktisk blevet overfodret så hun fik problemer med maven, så jeg sku til ikke at ligge hende til så ofte, så vi ku få styr på maven igen..Det gjorde jeg så, men kathrine blev ikke mere tilfreds selvom vi prøvede både mylicon dråber og zoneterapi..Men det viste sig jo så at det var fordi, det havde vendt og hun simpelthen ikke fik nok... Så i sidste uge sagde SP at jeg sku prøve at gi hende fra begge bryster ved én amning.. Og i løbet af den sidste uge er hun bare blevet meget mere tilfreds og græder ikk så ofte og smiler og pludrer mere... Og i dag da SP var havde hun taget ca 200g på og var vokset en cm på den sidste uge... Helt efter bogen.. Så det var bare så skønt og vi behøver ikke tænke på at hun ska på flaske endnu... Det blev lidt langt, men havde lige brug for at fortælle....Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128