hallo hallo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Millajacob

Hej Alle!

Her helt ny herinde. men vil rigtgi gerne være med her. har termin d 9. maj så er 18+6 i dag :-) vi ved endnu ikk hva vi venter os men jeg tror det er en pige og manden tror det bliver en dreng :-)

Jeg vil da lige fortælle lidt om mig selv eller os

vi er mig selv, Camilla (24) og min forlovede jacob(25) og bor i en lille by mellem Esbjerg og Kolding. (skal føde i esbjerg) 

Sammen har vi Oliver fra november 2010. som desværre ikke er hos os. (Det er i orden at spørge, hvis man er nysgerrig)    

Håber i vil tage godt i mod mig, og jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

sofiell89

velkommen til

Anmeld

14. december 2011

Koen.

Hejsa og velkommen til

Er ked af at høre om jeres engel..

Sjovt med en mere her i gruppen der skal føde på Esbjerg sygehus, skal jeg os da vi bør 10 min der fra

Anmeld

14. december 2011

NNL

Velkommen til en dejlig gruppe

Gør mig også ondt at høre om jeres tab, men vil samtidig ønske jer stort tillykke med denne graviditet. Bliver spændende at se hvad I venter jer

Knus fra Nadia.

Anmeld

14. december 2011

Camillee

Millajacob skriver:

Hej Alle!

Her helt ny herinde. men vil rigtgi gerne være med her. har termin d 9. maj så er 18+6 i dag :-) vi ved endnu ikk hva vi venter os men jeg tror det er en pige og manden tror det bliver en dreng :-)

vi er mig selv, Camilla (24) og min forlovede jacob(25) og bor i en lille by mellem Esbjerg og Kolding. (skal føde i esbjerg) 

Sammen har vi Oliver fra november 2010. som desværre ikke er hos os. (Det er i orden at spørge, hvis man er nysgerrig)    

Håber i vil tage godt i mod mig, og jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende 

Velkommen til 
håber du vil føle dig velkommen (:

Tillykke med Graviditen. og Jeres tab gør mig ondt.

Jeg vil da også lige kort fortælle om os også så (:
Jeg hedder Camilla, er 21 år og er gift med Jakob på 23 og sammen har vi Elias fra august 2010 og venter en Mynthe den 29 april/ 2 maj 2011

Anmeld

14. december 2011

viben

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Jeg er så ked af at høre om jeres tab  Hvis du selv har lyst til at fortælle, vil jeg gerne høre historien om lille Oliver...

Knus Viben

Anmeld

14. december 2011

Millajacob

tak for den dejlige velkomst.  

Hvor mange er medlem af maj gruppen??

Anmeld

16. december 2011

EKBJ

Millajacob skriver:

Hej Alle!

Tillykke med graviditeten og velkommen til :-)

Anmeld

16. december 2011

DinNabo

Velkommen til !!

Anmeld

16. december 2011

Kruse90

Velkommen til
Håber du bliver glad for at være her.

Kram Carina 20+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.