Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg hedder Michelle og begyndte i April 2010 at lave dekorative kager. Det må siges at være en vanedannende hobby og jeg har nu også kastet mig ud i at lave kager til andre der skulle stå at have brug for en helt særlig kage:-)
Hvis du mener at kunne bruge min hjælp så kontakt mig endelig!
Jeg har taget et levnedmiddelskursus med certifikat så hygiejnen er der også helt styr på;-)
Mine kager kan ses her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Hej Jeg hedder Michelle og begyndte i April 2010 at lave dekorative kager. Det må siges at være en vanedannende hobby og jeg har nu også kastet mig ud i at lave kager til andre der skulle stå at have brug for en helt særlig kage:-) Hvis du mener at kunne bruge min hjælp så kontakt mig endelig! Jeg har taget et levnedmiddelskursus med certifikat så hygiejnen er der også helt styr på;-) Mine kager kan ses her http://minkageverden.dk/ Mange hilsner Michelle
op
Jeg erchelt vild med dine kager så når jeg engang skal bruge har du helt sikkert en kunde her
Du må helt sikkert også gerne lave vores, når vi en dag har brug for en bor i korsør, så det tæt på.. Men den lille kommer først til juli
Hvad tar du egentlig for dine kager - hvis jeg må spørge.
Slott skriver: Jeg erchelt vild med dine kager så når jeg engang skal bruge har du helt sikkert en kunde her
Det lyder bare dejligt
Med hensyn til pris kommer det helt an på hvor tidskrævende den er at lave samt hvor dyre råvarer jeg skal bruge til den. Men skriv endelig en PB med ønsker hvis det en dag bliver aktuelt så kan jeg give dig en pris ud fra det
GønskE skriver: Du må helt sikkert også gerne lave vores, når vi en dag har brug for en bor i korsør, så det tæt på.. Men den lille kommer først til juli
Skønno! Du råber bare højt når det er tid
hvad tager du får en dåbskage til 20 per. ?
mulle84 skriver: hvad tager du får en dåbskage til 20 per. ?
Det kommer an på hvor dyre råvare jeg skal bruge samt hvor tidskrævende den er at lave
Men send mig gerne en PB med ønsker så kan jeg give dig en pris
Til et kobberbryllup jeg var til, fik vi kage du havde lavet. Den var så fin, og smagte bare så godt
Mon ik du kan regne med at høre fra mig, når vi engang over sommeren skal holde barnedåb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128