Været ved læge i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

Henni

Ja jeg har så været ved lægen i dag fordi jeg har haft det dårligt i nogle dage nu. Jeg kom ind og snakkede med en sygeplejeske fordi det var akut og der ikke lige var en læge der havde tid.
Hun bad om en urinprøve, og ja det kan man jo altid lave, den viste ikke noget. Så snakkede vi lidt om hvordan jeg har der sådan rent fysisk og hun kunne ikke rigtig finde ud af hva der er galt med mig, hun udelukkede hurtigt influenza og blærebetændelse så det var jo heldigt.
Hun sagde efter noget tid hvor vi havde snakket at det egentlig godt kan lyde til at min krop er ved at gå i fødsel, men at man ikke kan sige hvorlang tid den lige har tænkt sig at gøre det inden der sker noget rigtig... Jeg sad der og var helt paf.
Nå men jeg skal komme igen til lægetjek imorgen hvor jeg skal gennem den helt store mave-tjek-tur... Sæt at jeg er i fødsel, vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Mca<3

Arh hvor længe kan man lige være i fødsel .. Tror du ikke at det hun mener er at din krop er ved at forberede sig på fødslen ?? Man er ikke i tvivl hvis man er i fødsel ,,,,,

Anmeld

26. februar 2009

Muffinmus

He he, ja, det var også min tanke...det er ret it man får det underligt til sidst og er super følsom over for mange ting
Det er klart kroppen er ved at forberede sig på det. Jeg har haft mange menssmerter, regelemæssige plukveer MANGE aftener i træk og er ikke blevet undersøgt...regner sgu med min krop kan finde ud af det den her gang allevel selv- Så render ikke til læge..orker dem ike og går fødslen i gang, jamen so be it....
Men du må da lige komme med en update
Maria- hvis krop har klargjort sig LÆNGE nu

Anmeld

26. februar 2009

Mca<3

MariaE skriver:

He he, ja, det var også min tanke...det er ret it man får det underligt til sidst og er super følsom over for mange ting
Det er klart kroppen er ved at forberede sig på det. Jeg har haft mange menssmerter, regelemæssige plukveer MANGE aftener i træk og er ikke blevet undersøgt...regner sgu med min krop kan finde ud af det den her gang allevel selv- Så render ikke til læge..orker dem ike og går fødslen i gang, jamen so be it....
Men du må da lige komme med en update
Maria- hvis krop har klargjort sig LÆNGE nu

Ja lige præcis ,, helt naturligt man har det sært Ja der er ikke andet at gøre end at vente ,, Det værste der kan ske er jo at man føder og det jo ikke så tosset endda he he ...

Anmeld

26. februar 2009

Henni

Jeg ved ikke lige helt hva de mener hos den læge, men jeg har ikke født heldigvis.
Jeg har blærebetændelse og det er sansynligvis derfor jeg har det skidt, men så tror de så ogsp at jeg har type b striptokotter eller hva det hedder, de tjekker også for svangerskabsforgiftning fordi jeg er så dårlig som jeg er.
Jeg får svar imorgen så skriver jeg lige

Anmeld

27. februar 2009

Mca<3

Henni skriver:

Jeg ved ikke lige helt hva de mener hos den læge, men jeg har ikke født heldigvis.
Jeg har blærebetændelse og det er sansynligvis derfor jeg har det skidt, men så tror de så ogsp at jeg har type b striptokotter eller hva det hedder, de tjekker også for svangerskabsforgiftning fordi jeg er så dårlig som jeg er.
Jeg får svar imorgen så skriver jeg lige

Det lyder sørme ikke rart ,, fingre for alt er ok ..

Anmeld

27. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Håber at alt er ok

Anmeld

27. februar 2009

Henni

Jeg fik svar i dag.. Der er ikke noget i mit blod som tyder på svangerskabsforgiftning så det er jo bare super dejligt.. Nu skal jeg bare blive i min seng til jeg har det bedre.. Der er ikke en forklaring på at jeg har det som jeg har det andet end at min mulige blærebetændelse er træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.