så runde vi uge 40 ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Timmner

Og bittemanden vil ikke ud endnu mig & kæresten kan ikke vente mere Vi har gjort alt det jeg kunné holde til, Gjort rent. gået lange ture, været sammen med kæresten flere gange, været i svømmehallen, Gider ikke vente mere, vil have ham ud Nu hvad gjorde i ? hjælp mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Kløver

Timmner skriver:

Og bittemanden vil ikke ud endnu mig & kæresten kan ikke vente mere Vi har gjort alt det jeg kunné holde til, Gjort rent. gået lange ture, været sammen med kæresten flere gange, været i svømmehallen, Gider ikke vente mere, vil have ham ud Nu hvad gjorde i ? hjælp mig.

Sender en masse ve-støv

Anmeld

13. december 2011

Københavnermor

Sender en masse vestøv..  PUUUUUST...

Også selvom jeg regner med selv at skulle bruge det om nogle dage, må du gerne låne det imens..  Du er trods alt foran i køen! 

Anmeld

13. december 2011

merichs

Timmner skriver:

Tror desværre ikke der er noget at gøre for at fremme babys ankomst. Baby kommer når han vil

Men sender gerne en ordentlig r**fuld ve-støv afsted til dig

Håber i snart får jeres dreng i armene

Anmeld

14. december 2011

Mizz-sommer

Timmner skriver:

hej sweety..

det er da træls at han ikke vil ud...

- det vil min bettemand heller ikke... og vi har også prøvet en masse og kan ikke vente mere...

synes denne her vente tid er forfærlig...

håber snart jeres bettemand kommer til verden...

god jul

Anmeld

14. december 2011

MIWULA

Åhhh jeg prøvede også alle de ting folk nu sagde virkede men det virkede ikk her desværre jeg blev sat igang i uge 42+0 og han var ude dagen efter.

Men sender gerne en masse ve støv i håb om du ikk kommer til at gå til uge 42

Anmeld

14. december 2011

B&J

Sikke en lille bølle du har inde i maven kan du SÅ komme ud til mor og far de savner dig mere ind nogle sinde

sender dig en masse veestøv i håb om det snart sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.