Er det bare mig eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

SaNiNa

Er i osse sultene hele tiden?

enden kl er 12 har jeg spist en 3-4 gang og så tager jeg da lige to klapper med pålæg... og det sammen i løbet af eftermiddagen når kl når 17.00-17.30 så skal jeg bare have aftensmad...

Er osse her den sidste uge blevet utrolig træt når vi har spist til aftens kunne jeg med lethed gå i seng og sove til næste morgen ved en 7.30-08.00 tiden...

Er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

Stumpen

Jeg spiser ikke ret meget i denne graviditet -i forhold til sidste gang.. Men har fået en dårlig vane med at skulle småspise hele aftenen, men ikke pga. sult...

Jeg er også pæn træt.. Især når jeg hr været på arbejde.. Er lige blevet færdig udd., så har kun vikarvagter i ny og næ, men i næste uge skal jeg have 5 vagter og må erkende at jeg er spændt på hvordan miin krop har det på søndag -efter 4 vagter i streg.. Det er lidt hårdt pludselig at komme ud og lave fysisk hårdt arbejde her halvvejs i graviditeten, når den første halvdel har foregået på skolebænken.. Men det går -har som sidst (i hvert fald indtil videre- en ukompliceret og skøn gravidtet..
Anja...

Anmeld

26. februar 2009

p20juni

hehe.. Nej det er ikek kun dig!! Jeg æder hele tiden og hver gang jeg kan komme til det!!

Men det skulle være bedre, at spise mange gange i løbet af dagen end de der 2-3 måltider...Men selvf. kommer det an på hvad man kaster i gabet!

Jeg har jo været inde i en "sød" periode, hvor jeg bare har ædt ALT det man "ikke" må. fx flødekager, slik osv. Puha.. det har så gjort, at jeg har taget 10 kg på...Så nu er det slut med det usunde og gang i det sunde!!

Mht. til træthed.. Ja så er det meget skiftene med mig...der er perioder hvor jeg kunne ligge i sengen og sove hele dagen og natten, hvor jeg lige pt er inde i en vågen periode..hvilket er irriterende, for kan ikke sove og jeg vågner satme 20 gange i løbet af natten..så jeg vil næsten hellere være træt, end super hyper!!

Knuz Pernille 23.+5

Anmeld

26. februar 2009

SaNiNa

Den søde tand den kender jeg...

men det har ikke været så jeg ikke har kunne sige stop... har spist rigtig meget tørrede frugt... spsier rigtig meget frugt, det tager den søde træng på den gode måde... har faktisk slet ikke lyst til usund når det kommer til stykket bliver helt dårlig af tanken om at skulle spise det...

ang søvn så er jeg oppe at tisse mindste hver anden time og mange gange vågner jeg osse bare for at vende mig eller hvis den lille lige givet et lille spark... ville ønske jeg kunne sove 1-2 timer midt på dagen, men er bare ikke træt nok... har besluttet mig for jeg ikke må sove før kl 22 for tror heller ikke 10-12 timer er så sund...

forsøger at holde den sundlinje så mere som mulig nu når jeg skal holde mig i ro... kan ikke engang gå 100m uden jeg er ved at bryde sammen af smerter....

Anmeld

26. februar 2009

Louise85

Nej det er ikke kun dig.. hehe... Jeg (sorry!) ÆDER også hele tiden, alt hvad jeg kan komme i nærheden af faktisk

Jeg havde også en periode med slik, kage, slik, kage... Flødekager... Meeeennn har dog måtte begrænse mig ellers ville det tage overhånd! hehe
Men ja min vægt stiger også bare! Gider slet ikke den vægt mere!! Sidst jeg stod oppe på den sagde den + alt for meget!! Nu venter jeg til næste JM-besøg.

Jeg er heldigvis ikke bliver en nat-tisser endnu... Men med det samme jeg vågner om morgen skal jeg tisse! Og det skal helst gå voldsomt stærkt.

Jeg håber i alle har det godt og nyder jeres dejlige maver

Louise 25+0 (105 dage til termin!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.