Glukosebelastning og vækstskanning uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2011

<3

Hej alle

var til glukosebelastning i dag og igen ser det hele fint ud! Så er det "bare" mine nyrer det ikke har det godt når jeg hele tiden har sukker i urinen. Bestod med 6,1 så det er rigtigt flot

Så er der da den bekymring mindre

I morgen skal jeg igen ind på Riget til vækstskanning og det bliver så noget mere spændende Både kæresten og sønnen skal med ind - kun til skanningen - så det bliver superspændende  

Jeg skal også tale med fødselslæge den dag så de venter udenfor indtil det bliver tid til skanningen  Synes ikke at min 4 årige skal høre om mors nyrer og fødsel mm

Glæder mig!! 

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MisMille

mrs X skriver:

Hej alle

var til glukosebelastning i dag og igen ser det hele fint ud! Så er det "bare" mine nyrer det ikke har det godt når jeg hele tiden har sukker i urinen. Bestod med 6,1 så det er rigtigt flot

Så er der da den bekymring mindre

I morgen skal jeg igen ind på Riget til vækstskanning og det bliver så noget mere spændende Både kæresten og sønnen skal med ind - kun til skanningen - så det bliver superspændende  

Jeg skal også tale med fødselslæge den dag så de venter udenfor indtil det bliver tid til skanningen  Synes ikke at min 4 årige skal høre om mors nyrer og fødsel mm

Glæder mig!! 

Kh Kirsten

Hvor dejligt det gik godt 

Glæder mig til at høre om hvordan det går i morgen  

Anmeld

14. december 2011

<3

MisMille skriver:

Hvor dejligt det gik godt 

Glæder mig til at høre om hvordan det går i morgen  

Jamen det gik så fint!

Ingen problemer med at få storebror med og bebs lå på 1444 gr så dejligt <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.