"Overtøj" til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Camulla

Jeg har termin om 1 måned og 1 dag og regner jo med, at det er rigtig koldt når vi skal hjem fra sygehuset. Så jeg kom lige til at tænke på, hvad man egentlig pakker baby ind i, når han skal i autostolen og hjem? Vi har nærmest ikke købt noget nyt tøj, da vi har en dreng i forvejen, men han er født om sommeren... Hmm... Hvad har I andre gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

bøgelund

Camulla skriver:

Jeg har termin om 1 måned og 1 dag og regner jo med, at det er rigtig koldt når vi skal hjem fra sygehuset. Så jeg kom lige til at tænke på, hvad man egentlig pakker baby ind i, når han skal i autostolen og hjem? Vi har nærmest ikke købt noget nyt tøj, da vi har en dreng i forvejen, men han er født om sommeren... Hmm... Hvad har I andre gjort??

jeg fødte 7. januar i år.. = HUNDE koldt.. 

jeg gav Anna hue og en lille pels flyverdragt på.. og så fik hun dynen over sig i autostolen.. kæresten havde opvarmet bilen, så det gik fint.. 

Anmeld

13. december 2011

Camulla

bøgelund skriver:

jeg gav Anna hue og en lille pels flyverdragt på.. og så fik hun dynen over sig i autostolen.. kæresten havde opvarmet bilen, så det gik fint.. 

Ja, det er også det jeg tænker, han skal have på... Havde nemlig sådan en til min store dreng, da han var lille, men den er jo bare ikke lille nok...

Har ledt på nettet for at finde en, men kan ikke finde en  Ved du hvor jeg kunne kigge??

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

Camulla skriver:

Vi gav lillepigen en fleece flyverdragt på, og så et tæppe hen over

Anmeld

13. december 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Camulla skriver:

Sofie, der er født i oktober, havde en ulddragt og en lille hue på.. Så fik hun dynen over sig i autostolen, og hun var ligetilpas og dejlig lun da vi kom hjem..

Det samme havde Astrid, som er født i marts, på..

Anmeld

13. december 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

Det samme her - det var bare d. 5/1

Anmeld

13. december 2011

Filippa & Liva

Jeg fødte i oktober måned og her puttede vi lillepigen i en varm flyverdragt, uldhue på hovedet og vanter i en dejlig lun opvarmet bil.

Anmeld

13. december 2011

Camulla

Nu har jeg bestilt denne. Er den ikke fin? Tænker I det kan gå?? Det er velour og fleece...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

Camulla

Camulla skriver:

Nu har jeg bestilt denne. Er den ikke fin? Tænker I det kan gå?? Det er velour og fleece...  

Og den er fra OkkerGokker Ihh, I already love it  

Anmeld

13. december 2011

MissTas

Camulla skriver:

skal selv føde i februar hvor jeg regner med der også er skide koldt .. vi har købt en vatteret flyverdragt/køredragt, små luffer og en lille hue hvor der er uld i samt små strikkede uldsokker og så har vi dynen med også hun kan have over sig hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.