Hvor lang tid før fødsel sad jeres baby fast???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2011

stine_olesen

Var til  jordmorder i går 37+0, og baby er stor 3200 gram, og har sat sig fast med hovedet, puu det gør naller. Kiggede lige på vandre journalen for storebror, han sad fast 3 dage før han blev født i uge 38+4. Så nu må vi se om baby kommer til verden her før jul, så i det mindste før jul.. Passer mig rigtig fint i weekenden, hvis man dog bare kunne planlægge det.

Hvor lang tid før fødslen sad jeres babyer fast med hovedet, før fødslen???

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

SussieThyssen

stine_olesen skriver:

Var til  jordmorder i går 37+0, og baby er stor 3200 gram, og har sat sig fast med hovedet, puu det gør naller. Kiggede lige på vandre journalen for storebror, han sad fast 3 dage før han blev født i uge 38+4. Så nu må vi se om baby kommer til verden her før jul, så i det mindste før jul.. Passer mig rigtig fint i weekenden, hvis man dog bare kunne planlægge det.

Stine

Omkring uge 26 til 28, men om det så har betydning, at mine var meget store skal jeg ikke kunne sige, men fast sad de  

Man kan ikke beregne fødselstidspunkt ud fra hvornår de sætter sig fast, for der er ikke to graviditerer, der er ens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2011

Københavnermor

Min baby har siddet fast i vist nok 7-8 uger efterhånden.. Jeg er i uge 40 nu.

Anmeld

13. december 2011

Fru Aagaard

Lillepigen har siddet fast siden uge 26, og jeg i uge 35

Fik at vide det ikke havde noget med fødselstidspunktet at gøre, men bve støv til dig

Anmeld

13. december 2011

stine_olesen

Nej ved godt man ikke kan beregne fødselstidpunkt ud på den måde.. Bare meget sjovt og se hvordan det så bliver denne gang og hvor stor forskel der er fra graviditet til graviditet

Anmeld

13. december 2011

Camulla

stine_olesen skriver:

Stine

Jeg skal til jordmoder på mandag og er også spændt på om han sidder fast nu. Er lidt i tvivl... Er i uge 36 nu, så mon ikke han gør? Har bare læst at de sætter sig fast senere 2. gang end 1. gang...

Anmeld

13. december 2011

Muffinmus

1,5-2 mdr før tid begge gange:-)

Anmeld

13. december 2011

stine_olesen skriver:

Stine

Lisa satte sig slet ik fast... Så jeg fik besked på at hvis vandet pludselig gik, skulle jeg lægge mig ned, og ringe efter en ambullance, der kunne kører mig på føde gangen!!  Hahaha....

Tænkte bare 'OHH MY GOT!!!!!' Da JM sagde det!!!   Jeg turde nærmest ik gå nogle steder, for tænk hvis det skete i netto!!!

Dog nåede vandet aldrig at gå, det blev taget!

Stine og Lisa.

Anmeld

13. december 2011

oerbaek

slet ikke fik beskeden på at hvis vandet gik skulle jeg lægge mig ned og blive læggende til jeg blev hentet af en ambulance... første gang skete det heldigvis i min seng midt om natten at vandet gik, de to andre gange er vandet blevet taget lige før fødslen. 

Anmeld

13. december 2011

Mivsen

Frederik sad fast fra ca uge 30, og ja jeg havde meget ondt, han pressede så meget.. Så en lettelse da han kom ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.