Skoldkopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.329 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

g.seerup

Mathilde lige haft skoldkopper, og nu har Kristoffer også fået det... ej som han ser ud, de er overalt og er bare så store.. han er bare så skidt af det.
Det startede i lørdags og søn, man og tirs har han næsten ikke lavet andet end at græde... det lille pus, føler sig helt magtesløs
Men nu tror jeg det er ved at gåden rigtige vej, han har ligefrem smilet idag, og leget lidt på legetæppet, så vi håber...
Ligger lige et billede ind af den lille røde knop..
Knus Gitte, som bare lige skulle af med til pylder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

Stumpen

Hold da op, det bette skind Har da godt nok aldrig set et barn så hårdt angrebet før.. Kan han ikke få noget pencilin eller noget når han får det skidt af det??
Anja...

Anmeld

25. februar 2009

st

Hej Gitte.

Hold da op hvor ser han ud. Han er dælme da hårdt ramt. Jeg kan huske da Mads havde det, 5 mdr. gammel, der var han "heldig". Han havde kun 8-10 stykker på hele kroppen. Det er jo ingenting i forhold til.

Jeg kan anbefale A-Dermas spraycreme. Det er den lyseblå. Det tager kløen, og det tørrer dem ret hurtig ud. Så hvis ikke I ar prøvet det, så er det et forsøg værd.

HÅber snart han får det bedre igen.

st

Anmeld

26. februar 2009

g.seerup

Hejsa. ja det er helt vildt.
vi har spraycremen, kan også se det hjælper hurtigt, dog mest i ansigtet, men det er dejligt!!
Nu er han feberfri, og vi har sovet nogenlunde i nat, så tror vi er på rette vej
Knus gitte

Anmeld

1. marts 2009

Doktor Doolittle

g.seerup skriver:

Hejsa. ja det er helt vildt.
vi har spraycremen, kan også se det hjælper hurtigt, dog mest i ansigtet, men det er dejligt!!
Nu er han feberfri, og vi har sovet nogenlunde i nat, så tror vi er på rette vej
Knus gitte

Uha vores William havde også skoldkopper da han var 5 mdr., og han havde dårligt et stykke normal hud tilbage. Jeg føler med jer. Godt det går den rigtige vej nu.
Stort knus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.