GB opration....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Til dem der har fået en GB opration..... Jeg har forsøgt MANGE gange at tabe mig, og på mange forskellige måder.... Nu har jeg efterhånden mistet modet og overvejer om jeg skal "vælge den lette løsning" Og få en Gastric bypass.....

Men har jo en masse spørgsmål....

Hvad skal man veje for at få den? Hvordan tog du beskutningen, og hvad skete der fra du tog den beslutning og til du kom under kniven??

Fortal gerne om dit forløb, og hvad det har gjort for dig??

Mvh Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

B&J

Hej du må meget gerne skriv privat til mig hvis det er...

men du skal have en bmi på 50 hvis du ikke fejler noget som sukker syge så kan de vist gå ned på en 40 tror jeg det er

jeg tog beslutningen fordi min vægt skreg 149,4kg da jeg var størt og jeg har prøvet hele livet igennem og jeg kunne bare ikke tabe mig liget meget hvad jeg gjorde og fik meget hjælp både læger og diratister (staves)

også kender jeg nogle der har fået den og tog chancen for det er jo ikke bare den lette løsning, først skal du tabe 15% af din vægt og der efter skal du jo igang med at træne for at holde vægten igang for hvis du stopper stopper din vægt jo også og man skal jo gerne ned på en alm vægt inden den stopper 100%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.