Min mave er sten-hård om morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. december 2011

grøn · ært

Nogen der ved hvorfor?

Jeg har haft plukveer to gange nu og der blev min mave fuldstændig sten-hård. Men nu har jeg lagt mærke til, at de sidste par morgner når jeg vågner, så er jeg helt hård nederst på maven. 

?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

viben

Kan desværre ikke komme med en forklaring, men synes det er pudsigt at du skriver det. Jeg har nemlig undret mig over at min mave altid er hård og lidt øm når jeg skal op og tisse om natten og om morgenen... Men mærker liv mange gange i løbet af dagen, så har alligevel ikke spekuleret mere på det...

Anmeld

13. december 2011

Koen.

Min mave er os hård om morgenen og især hvis jeg skal tisse meget, hvilket jeg næsten altid skal

Anmeld

13. december 2011

Kruse90

Jeg har endnu ikke opdaget plukkeveer endnu, og det siges at man ikke er i tvivl.

Min mave er også STENHÅRD om morgen, det mærkes vildt underligt syntes jeg
Hmm hvorfor mon den er det?

Anmeld

13. december 2011

kvinde84

Min mave er også hård om morgenen. Er det ikke bare fordi man altid vågner med sprængfyld blære? Jeg vågner meget sjældent om natten, fordi jeg vil tisse, så min blære er altid fyldt til bristepunktet når jeg vågner

Anmeld

13. december 2011

EKBJ

grøn · ært skriver:

Nogen der ved hvorfor?

Jeg har haft plukveer to gange nu og der blev min mave fuldstændig sten-hård. Men nu har jeg lagt mærke til, at de sidste par morgner når jeg vågner, så er jeg helt hård nederst på maven. 

?? 

Min mave er også helt hård om morgenen!!

- har dog ikke haft plukveer endnu. Hvor tidligt kommer de? 

Anmeld

13. december 2011

grøn · ært

EKBJ skriver:

Min mave er også helt hård om morgenen!!

- har dog ikke haft plukveer endnu. Hvor tidligt kommer de? 

Hmm, det er lidt mystisk.
Det er helt sikkert forskelligt hvornår man får plukveer, men jeg fik dem første gang i sidste uge, da jeg var i 17+noget. Det kan komme sig af fysiske aktiviteter - inklusiv sengegymnastik ;-)

Anmeld

13. december 2011

grøn · ært

Kruse90 skriver:

Jeg har endnu ikke opdaget plukkeveer endnu, og det siges at man ikke er i tvivl.

Hehe - nej, du er umuligt i tvivl når du får plukveer :-P Det gør nas ;-)

Hmm, okay. Godt det er normalt! - selvom ingen af os ved hvorfor. :-P

Anmeld

13. december 2011

grøn · ært

Kruse90 skriver:

Hehe - nej, du er umuligt i tvivl når du får plukveer :-P Det gør nas ;-)

Hmm, okay. Godt det er normalt! - selvom ingen af os ved hvorfor. :-P

Anmeld

13. december 2011

grøn · ært

kvinde84 skriver:

Min mave er også hård om morgenen. Er det ikke bare fordi man altid vågner med sprængfyld blære? Jeg vågner meget sjældent om natten, fordi jeg vil tisse, så min blære er altid fyldt til bristepunktet når jeg vågner

Tænker bare, at min blære ikke sidder helt nede ved skambenet. Og det er der ned til jeg er sten-hård. Men, jeg har ingen anelse. Fyldt blære er måske et godt bud. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.