Hvordan ser jeg smuk ud, uden mascara?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

MissTas

AalborgPigen skriver:

Jeg aner absolut ikke hvordan jeg skal sætte mit hår? Forslag ? Det er lidt længere end skulder langt  

Hvis du har et krølle jern, så lave nogle store fede krøller i det tror jeg kunne være rigtig flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Isabella_mor

AalborgPigen skriver:

Jeg aner absolut ikke hvordan jeg skal sætte mit hår? Forslag ? Det er lidt længere end skulder langt  

tjah der er jo forskel på hår. om det er tykt, tyndt, kruset eller helt fladt... ¨du kan evt se tutorials på youtube eller bare google billeder..

Anmeld

13. december 2011

Muffin_girl

M (: skriver:

Her er også lidt forslag til hår, som du vist ytrede ønske om tidligere i tråden (:

TUSIND MANGE TAK

Anmeld

13. december 2011

Gry91

AalborgPigen skriver:

Tak Forslag til hår? Det er lidt længere end skulder langt  

Må ikke få noget make up i nærheden af øjnene.. Heller ikke creme. ØV ...

Men tak

Øv hvor træls og så lige op til sådan en begivenhed hvor man godt vil se godt ud. (Gør du nu sikkert også uden al det "stads" )

Uh der er mange muligheder kommer jo også an på tøjet

Jeg er ikke selv til det helt vilde med mit hår, hvis det skal være pænere end bare hverdag plejer jeg bare at lave en flot glat knold eller så tager jeg lige glattejernet og vipper et par fald i håret igen alt efter tøj osv.

Anmeld

13. december 2011

Muffin_girl

isabellamor skriver:

tjah der er jo forskel på hår. om det er tykt, tyndt, kruset eller helt fladt... ¨du kan evt se tutorials på youtube eller bare google billeder..

Tak Prøver jeg  

Anmeld

13. december 2011

Muffin_girl

Gry91 skriver:

Øv hvor træls og så lige op til sådan en begivenhed hvor man godt vil se godt ud. (Gør du nu sikkert også uden al det "stads" )

Uh der er mange muligheder kommer jo også an på tøjet

Jeg er ikke selv til det helt vilde med mit hår, hvis det skal være pænere end bare hverdag plejer jeg bare at lave en flot glat knold eller så tager jeg lige glattejernet og vipper et par fald i håret igen alt efter tøj osv.

Ja nemlig. ISær fordi det nu er 3 uger siden, og har ikke haft make-up på siden... Så savner det lidt...

TAK Det var sødt sagt...

Jeg prøver at google det.. Så må jeg finde på noget...

Anmeld

13. december 2011

Muffin_girl

MissTas skriver:

Hvis du har et krølle jern, så lave nogle store fede krøller i det tror jeg kunne være rigtig flot

Tak, har jeg faktisk. Kunne være jeg skulle prøve  

Anmeld

13. december 2011

MissTas

AalborgPigen skriver:

Tak, har jeg faktisk. Kunne være jeg skulle prøve  

tror det kunne være rigtig flot hvert fald.. også fordi dit hår har den perfekte længde til det .. og så sørg for at putte en fin gloss på dine læber, så er jeg sikker på man ikke lægger mærke til at du ikke har mascara på

Anmeld

13. december 2011

lio

dengang jeg havde øjebetændelse, der smurte jeg vaseline på øjenvipper og bryn, det gør dem mørkere. havde en børste jeg kunne rede dem ud med så de fulgte hårene.

Anmeld

13. december 2011

Muffin_girl

MissTas skriver:

tror det kunne være rigtig flot hvert fald.. også fordi dit hår har den perfekte længde til det .. og så sørg for at putte en fin gloss på dine læber, så er jeg sikker på man ikke lægger mærke til at du ikke har mascara på

Tak.. Håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.