Graviditets svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2011

samantha1986

Jeg skal til første jordmoder besøg i dag, og vil i den forbindelse høre om muligheden for graviditets svømning.

Har ikke kunnet finde noget på nettet om det, så derfor vil jeg høre om nogen af jer har prøvet det? og om det er al svømning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

th

samantha1986 skriver:

Jeg skal til første jordmoder besøg i dag, og vil i den forbindelse høre om muligheden for graviditets svømning.

Har ikke kunnet finde noget på nettet om det, så derfor vil jeg høre om nogen af jer har prøvet det? og om det er al svømning?

det er svømmeklupperne der har det, men man kan også tage ud og svømme selv.

Anmeld

13. december 2011

samantha1986

th skriver:

det er svømmeklupperne der har det, men man kan også tage ud og svømme selv.

Ja det ved jeg. Men har ikke kunnet finde noget i vores kommune. Fik så at vide af min kusine at jordmoder kan oplyse mig om hvor det foregår.

Anmeld

13. december 2011

th

samantha1986 skriver:

Ja det ved jeg. Men har ikke kunnet finde noget i vores kommune. Fik så at vide af min kusine at jordmoder kan oplyse mig om hvor det foregår.

hvor bor du hvis jeg må spørger, så kan det være jeg kan finde frem til noget, har været træner i odense i mange år.

Anmeld

13. december 2011

samantha1986

th skriver:

hvor bor du hvis jeg må spørger, så kan det være jeg kan finde frem til noget, har været træner i odense i mange år.

Jeg bor i Ebeltoft, syddjurs kommune.

Anmeld

13. december 2011

th

samantha1986 skriver:

Jeg bor i Ebeltoft, syddjurs kommune.

kan se ebeltoft svømmehal har voksen motion det er godt i starten, ellers hinnerup de har graviditet svømning

Anmeld

13. december 2011

samantha1986

th skriver:

kan se ebeltoft svømmehal har voksen motion det er godt i starten, ellers hinnerup de har graviditet svømning

Jeg troede der var noget som kun henvendte sig til gravide.

Har nemlig været oppe og svømme før en alm dag, og der er der mange, og problemet er at jeg panikker når jeg skal ud på det dybe vand, og jeg oplevede at jeg var lidt i vejen for de andre når jeg kun svømmede halvejs og så vendte om.

Men tak for det ellers. Hinnerup er for langt væk, men kan da ringe og forhøre mig i ebeltoft svømmehal

Anmeld

13. december 2011

AnneH

Jeg fandt denne side, måske det var noget.

http://djursland.lof.dk/

Klik under kurser og bevægelse

Anmeld

13. december 2011

samantha1986

AnneH skriver:

Jeg fandt denne side, måske det var noget.

http://djursland.lof.dk/

Klik under kurser og bevægelse

Tusinde tak. det var en mulighed. Må jeg se om det ikke kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.