1. JordmoderKons. igår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Annana89

Det gik super fint! Har fået en rigtig søde jordmoder, rimelige "økologisk", men det er fedt nok for hun er helt nede på jorden! Havde sårn frygtet at få en gammel streng jordmoder der ville være efter mig!

Det var egentlig mest en samtale, skulle komme på grund af mit BMI, det vidste hun så ikke jeg skulle og umiddelbart sys hun ikke at jeg så for fed ud

Vi kunne godt blive enige om at min vægt ikke vare forygende god, men hun er den første fagperson der ikke har gjort min vægt til et problem! Så det var fantastisk ikke og føle at man skulle ha dprlig samvittighed over det hele tiden!

Men det bedste af det hele var at jeg fik lov at føde på Svendborg sygehus alligevel!!! Jeg blev simpelthen så lettet for var VIRKELIG utryk ved at de ville sende mig til Odense! Men jordmoderen kunne sagtens forstå jeg ikke ville derind, hun var heller ikke fan af deres føde/barselsafdeling!

Så det var bare en super fin dag igår!!!

og nu er der "kun" 15 dage til at vi skal se den lille "klump" igen, som nok ikke er så klumpet mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Oenskebaby

Hvor dejligt - jeg har foerste jordemoder konsultation i januar og glaeder mig

Jeg skal ogsaa foede paa Svendborg sygehus, hvis vi af en eller anden grund ikke er flyttet til den tid - og modtog i mandags min tid til NF den 4. januar... Modsat dig, foretraekker jeg dog Odense, da jeg foedte min datter der, og det var simpelthen mere end fantastisk...

Mht. vaegten, saa modtog jeg et brev med et tilbud til staerkt overvaegtige gravide... Jeg var lige ved at falde ned af stolen da jeg laeste det, nok er jeg ikke tynd som et straa, men vil nu ikke kategorisere mig som staerkt overvaegtig
Sjovt som vaegten ofte skal goeres til et problem - men ak ja. Jeg har nu taget imod tilbuddet alligevel - man vil vel det bedste for den lille dut og ja, selvfoelgelig ogsaa for mig selv...

Og saa blev det lige til en hel roman - egentlig ville jeg bare skrive at det var dejligt at du har faaet en god jordemoder.

Anmeld

17. december 2011

sarahjylland

Super jeg skal til jordemor i starten af Januar og til NF scan på fredag. Vi glæder os

Anmeld

17. december 2011

Annana89

Oenskebaby skriver:

Hvor dejligt - jeg har foerste jordemoder konsultation i januar og glaeder mig

Jeg skal ogsaa foede paa Svendborg sygehus, hvis vi af en eller anden grund ikke er flyttet til den tid - og modtog i mandags min tid til NF den 4. januar... Modsat dig, foretraekker jeg dog Odense, da jeg foedte min datter der, og det var simpelthen mere end fantastisk...

Mht. vaegten, saa modtog jeg et brev med et tilbud til staerkt overvaegtige gravide... Jeg var lige ved at falde ned af stolen da jeg laeste det, nok er jeg ikke tynd som et straa, men vil nu ikke kategorisere mig som staerkt overvaegtig
Sjovt som vaegten ofte skal goeres til et problem - men ak ja. Jeg har nu taget imod tilbuddet alligevel - man vil vel det bedste for den lille dut og ja, selvfoelgelig ogsaa for mig selv...

Og saa blev det lige til en hel roman - egentlig ville jeg bare skrive at det var dejligt at du har faaet en god jordemoder.

Hmm du kan da selv vælge hvis du gerne vil til Odense?! Eller har du en grund til at de vil ha dig til at føde på Svendborg? Så vidt jeg har forstået er det ikke noget problem at vælge Odense, men det eranderledes hvis man vil ha Svendborg! Dit BMI må i hvert fald ikke være over 35 hvis man vil føde på Svendborg!

Hmm er det det tilbud hvor man skal komme i en gruppe hver onsdag fra 14-16?! Det tilbud fik jeg nemlig, men har takket nej, jeg kan på ingen måde nå det, jeg skal jo passe min uddannelse!

Dejligt at høre en der har haft en positivoplevelse derfra, for jeg har udover din kun 2 og så ca. 10 dårlige oplevelser hvor folk har været direkte utilfredse med opholdet og gået derfra med en meget grim oplevelse!

Anmeld

17. december 2011

Annana89

sarahjylland skriver:

Super jeg skal til jordemor i starten af Januar og til NF scan på fredag. Vi glæder os

Ihh kan jeg godt forstå! Vi skal os til NF den 28 og jeg er ved at gå til i spænding!!!!

Anmeld

17. december 2011

sarahjylland

Hihi det vildt. Det blir så vores 5 scanning. Det "spændende" er lidt ved at gå af men det er super rart og beroligende at se bebs har det godt.

Anmeld

17. december 2011

Annana89

sarahjylland skriver:

Hihi det vildt. Det blir så vores 5 scanning. Det "spændende" er lidt ved at gå af men det er super rart og beroligende at se bebs har det godt.

5 scanning i denne graviditet?

Anmeld

18. december 2011

sarahjylland

Ja. Du skal jo tænke på at jeg er scannet ca hver 10. dag for at holde øje siden uge 6. Jeg har mistet3 gange inden denne graviditet så jeg det skulle jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.