Termin.... så tæt på....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2011

TaAsJu

Det er lige gået op for mig at jeg har 7 uger til termin.. det er jo helt vildt, syntes tiden er gået rigtig hurtig.. Hvad med Jer?? hvor langt er i?? Og har virkeligheden også ramt jer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

LilleMie

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det er lige gået op for mig at jeg har 7 uger til termin.. det er jo helt vildt, syntes tiden er gået rigtig hurtig.. Hvad med Jer?? hvor langt er i?? Og har virkeligheden også ramt jer???

Virkeligheden har ikke helt ramt mig endnu, men jeg har også ca. 9 uger tilbage, så der er laaaang tid til

Ej det er lige om lidt, det er ret vildt, at tiden pludselig er gået så hurtigt. Jeg har stadig ikke helt forstået det - det øjeblik jeg har glædet mig til næsten hele mit liv, sker om ca. 9 uger - jeg bliver mor! Men det kan være, jeg forstår det til januar, når jeg ikke skal tilbage på job, fordi jeg er gået på barsel !

Men F*** hvor jeg glæder mig !!!

Anmeld

13. december 2011

TaAsJu

Tror og det er der virkeligheden ramte mig, jeg går på juleferie på fredag, og vender ikke tilbage til skole eller job for så er jeg gået på barsel.. det bliver vildt mærkeligt.. syntes tiden er gået helt enormt hurtig...

Men det er det største og se den der lille bebs føste gang..

Anmeld

13. december 2011

KittyMaMa

Hej med dig!

Jeg har også 7 uger tilbage!  Skægt du skrev, for i går aftes, da jeg lå og skulle sove blev jeg helt panik-agtig... Tænk hvis jeg ikke kan rumme alle de følelser endnu et barn vil betyde?? Det er ikke alt det praktiske og `besværet´, - men det der med at elske... Tænk hvis jeg ikke elsker den nye som vores først? Eller hvis jeg elsker nr. 2 mere? Eller hvad nu hvis den lille ny ikke kan lide mig? Shit, - jeg blev helt svedt af alle de tanker! 

Men jeg kan huske jeg også gik lidt i panik op til termin ved den første, og det er jo gået fantastisk, - så mon ikke ikke det er en del af processen ved at blive mor (igen)?

Er du kommet til Danmark endnu?

/K

Anmeld

13. december 2011

Nille-pigen

jeg har 9 uger igen ca... og jeg tror heller ikke rigtig det er gået op for mig hvor kort tid der egentlig er til, men det er nok fordi vi lige skal have overstået julen... gad vide om jeg går i panik efter jul....??? nu får vi se...

jeg var lige til jordmor i dag og det var kun anden gang jeg har set hende, så det hele virker stadig lidt uvirkeligt... men den lille vokser godt og ligger allerede nu med hovedet nedaf...  så det håber jeg, han bliver ved med... 

Anmeld

14. december 2011

TaAsJu

KittyMaMa skriver:

Hej med dig!

Jeg har også 7 uger tilbage!  Skægt du skrev, for i går aftes, da jeg lå og skulle sove blev jeg helt panik-agtig... Tænk hvis jeg ikke kan rumme alle de følelser endnu et barn vil betyde?? Det er ikke alt det praktiske og `besværet´, - men det der med at elske... Tænk hvis jeg ikke elsker den nye som vores først? Eller hvis jeg elsker nr. 2 mere? Eller hvad nu hvis den lille ny ikke kan lide mig? Shit, - jeg blev helt svedt af alle de tanker! 

Men jeg kan huske jeg også gik lidt i panik op til termin ved den første, og det er jo gået fantastisk, - så mon ikke ikke det er en del af processen ved at blive mor (igen)?

Er du kommet til Danmark endnu?

/K

Alle de føelser har ejg vært igennem IGEN. tror det er lige meget hvor mange børn man får, tror altid det ukendte vil gøre en nervøs.

Men det er vildt og tænke på at der KUN er 7 uger igen...

Nej endnu ikke kommet til DK, på mandag 14 dage skulle vi gerne lande Men på mandag kommer Svigerforældrene op og holde jule med os og bliver til vi tager hjem. Så er der nogen til og hjælpe med det hele og på fredag er det juleferie og dermed også barsel

Er du ved og være klar?

Anmeld

14. december 2011

TaAsJu

Nille-pigen skriver:

jeg har 9 uger igen ca... og jeg tror heller ikke rigtig det er gået op for mig hvor kort tid der egentlig er til, men det er nok fordi vi lige skal have overstået julen... gad vide om jeg går i panik efter jul....??? nu får vi se...

jeg var lige til jordmor i dag og det var kun anden gang jeg har set hende, så det hele virker stadig lidt uvirkeligt... men den lille vokser godt og ligger allerede nu med hovedet nedaf...  så det håber jeg, han bliver ved med... 

Det kan godt ske det rammer efter jul  Men super at han ligger som han skal. det er jo bare dejligt.

Det var ikke mange gange du har vært det? Må man spørge hvorfor?

Anmeld

14. december 2011

Nille-pigen

Det kan godt ske det rammer efter jul  Men super at han ligger som han skal. det er jo bare dejligt.

Det var ikke mange gange du har vært det? Må man spørge hvorfor?

jeg håber da jeg kan holde hovedet koldt  

og jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har været til jordmor mere... tror det har noget at gøre med tilbuddene i Randers ...? skal se hende igen den 17. januar og så hver anden uge indtil jeg føder...

synes faktisk også det var lidt mærkeligt... har følet mig lidt på egen hånd det meste af graviditeten, så jeg har været rigtig glad for min mor, da hun fik min lillesøster for 11 år siden og derfor stadig har graviditeten sådan nogenlunde frisk i hukommelsen...

Anmeld

14. december 2011

Emmamusen2010

Jeg har lige lidt over 7 uger tilbage og det har ramt mig.. Er død nervøs for hvad datteren siger til der kommer en lillebror, hun er jo ikke så gammel endnu, så når vi snakker om lillebror tror hun straks det har noget med Bølle Bob at gøre Men er også nervøs for hvordan det kommer til at gå med to små størrelser når kæresten begynder på arbejde igen.. Men er sikker på det nok skal gå

Anmeld

15. december 2011

TaAsJu

Nille-pigen skriver:

jeg håber da jeg kan holde hovedet koldt  

og jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har været til jordmor mere... tror det har noget at gøre med tilbuddene i Randers ...? skal se hende igen den 17. januar og så hver anden uge indtil jeg føder...

synes faktisk også det var lidt mærkeligt... har følet mig lidt på egen hånd det meste af graviditeten, så jeg har været rigtig glad for min mor, da hun fik min lillesøster for 11 år siden og derfor stadig har graviditeten sådan nogenlunde frisk i hukommelsen...

Det kan jeg godt forstå du syntes, det ville jeg da også.. tror jeg alle ville føle sig lidt alene..

Det er da godt du har din mor.. og ALLE os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.