Kunne I finde på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

Rasmine

at tage på strøgtur med en skoldkoppeunge?
Altså, Mille har det fint, ingen feber, ingen...ingenting, kun skoldkopperne.
Og vi trænger bare til at komme lidt ud, boghandleren har bla. en bog på bud KUN idag, som jeg bare så gerne vil have. Desuden skal vi ud at handle stort ind, snart, køleskabet er nærmest tomt.
Kan man tillade sig at slæbe hende med rundt, altså, jeg tænker på smittefaren for andre.
Hun har nogle i hovedet, så det er ikke noget med jeg kan skjule at hun har dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mebach skriver:

at tage på strøgtur med en skoldkoppeunge?
Altså, Mille har det fint, ingen feber, ingen...ingenting, kun skoldkopperne.
Og vi trænger bare til at komme lidt ud, boghandleren har bla. en bog på bud KUN idag, som jeg bare så gerne vil have. Desuden skal vi ud at handle stort ind, snart, køleskabet er nærmest tomt.
Kan man tillade sig at slæbe hende med rundt, altså, jeg tænker på smittefaren for andre.
Hun har nogle i hovedet, så det er ikke noget med jeg kan skjule at hun har dem.

ja da....! hvis hun ikke er dårlig, så kan i da saktens gå ud... så må folk jo bare lade vær med at røre hende..
jeg syntes det er ok, har set mange der har deres barn med ude med skoldkopper.. i kan jo ikke isolere jer helt ,når køleskabet er tomt.. vel?
god strøgtur...

Anmeld

25. februar 2009

Mca<3

Ja så absolut

Anmeld

25. februar 2009

Louise mortil4

ja da det kan du sagtens. Da vi havde skoldkopper her hjemme var Freja faktisk i DP fordi de andre unger med stor glæde måtte smittes og da hun varken havde feber eller andet så mente lægen at det bare var afsted med hende. Så bare afsted med jer, smitter det ikke også kun ved berøring?? Så bliver andre jo ikke smitet bare fordi i tager på tur.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.