andre der oplever det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

FrkZier

Hej tøser

har faktisk bare lige et enkelt spørgsmål, ville høre om der er andre end mig der oplever at håret falder af, altså ikke sådan i kæmpe totter og sådan men jeg fælder heeelt voldsomt i forhold til hvad jeg gjorde for et par måneder siden!?

- kamilla zier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MissBee

k skriver:

Hej tøser

har faktisk bare lige et enkelt spørgsmål, ville høre om der er andre end mig der oplever at håret falder af, altså ikke sådan i kæmpe totter og sådan men jeg fælder heeelt voldsomt i forhold til hvad jeg gjorde for et par måneder siden!?

- kamilla zier

Oplever det ikke.

Men ved fra andre at hår og negle kan ændre sig voldsomt under en gravilitet.. glat hår blir krøllet og omvendt g mange oplever deres hår bliver tyndere... fordi næringen skal bruges til dit barn istedet for hår  

Jo lavere ens imunforsvar er jo hurtigere vokser ens negle... don't know why..

Anmeld

13. december 2011

FrkZier

MissBee skriver:

Oplever det ikke.

Men ved fra andre at hår og negle kan ændre sig voldsomt under en gravilitet.. glat hår blir krøllet og omvendt g mange oplever deres hår bliver tyndere... fordi næringen skal bruges til dit barn istedet for hår  

Jo lavere ens imunforsvar er jo hurtigere vokser ens negle... don't know why..

okay super, så længe jeg ihvertfald ikke er den eneste i hele verden der oplever det så ved jeg da det ikke er mig den er heelt gal med

Anmeld

13. december 2011

Munjas

Hejsa!

Jeg mindes faktisk at der kører en reklame for noget tilskud man kan tage, hvor de bl.a. snakker om at man i perioder i ens liv kan opleve forandringer i og på kroppen som ved stres og fx: graviditet "hvor man oplever at håret bliver tyndere og glansløst".

Er ganske sikker på at det er helt normalt, at hår, negle og hud kan komme med nogle reaktioner på ens graviditeten. Og ellers hvis du bliver nervøs, er der jo altid mulighed for at spørge din læge til råds.

Anmeld

19. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
efter jeg havde født tabte jeg SÅ meget hård at man skulle tro jeg ikke havde mere tilbage!

men nu her 6 mdr efter er det hår jeg tabte på vej tilbage! jeg har en masse "baby" hår i hårgrænsen nu, men føler stadig jeg fælder meget.

det er normalt at håret ændrer sig under graviditet og efter, da der er en masse hormoner indblandet og bebs tager også på alt bebs kan

Anmeld

19. december 2011

sarahjylland

Det er helt normalt. Det er de hormonelle forandringer. Mit falder dog ikke af det knækker pænt træls faktisk. Så jeg overvejer at få det klippet nu her. 

Anmeld

20. december 2011

Broberg

Er du i forvejen i mangel af D vitamin, vil du blive hårdere ramt under en graviditet. Så måske du skal få taget en blodprøve, så du kan få afklaret om der skal et ekstra tilskud til for at redde dit hår.

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Broberg skriver:

Er du i forvejen i mangel af D vitamin, vil du blive hårdere ramt under en graviditet. Så måske du skal få taget en blodprøve, så du kan få afklaret om der skal et ekstra tilskud til for at redde dit hår.

ja det kan jo godt være /: - synes bare det super irriterende fordi jeg har i forvejen SUUUUPER tyndt hår og mit hår er ikke særlig lang så føler lidt jeg sagtens kan bruge det jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.