Graviditetssvømning i Viborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Kruse90

Ja piger, er det nogle af jer der ved hvornår det er og evt. en pris??

Det eneste jeg kan finde på hjemmesiden er onsdag kl 11.00 og det syntes jeg ikke kan være rigtig, da folk jo er i skole eller på arbejde??
Jeg kan forstår hvis det var babysvømning der var der?
men hmm

Syntes det er lidt underligt

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Gaia

Det er onsdag kl. 10.30 Til 11? Prisen er 55 kr. Grønpris 35 plus tillæg på 20 kr. S lidt peberet for 30 min. 

Anmeld

12. december 2011

louisevl

Kruse90 skriver:

Ja piger, er det nogle af jer der ved hvornår det er og evt. en pris??

Det eneste jeg kan finde på hjemmesiden er onsdag kl 11.00 og det syntes jeg ikke kan være rigtig, da folk jo er i skole eller på arbejde??
Jeg kan forstår hvis det var babysvømning der var der?
men hmm

Syntes det er lidt underligt

Kram

Derinde står der at det er onsdag fra 10.30-11.00. de har garanteret taget den tid, da jeg kunne forestille mig at det er populært og at der kun er plads til 16. Men lidt åndsvagt de ikke bare laver en masse hold på forskellige tidspunkter

Derudover står der at det koster en grøntidsbillet + 1 tillægsbillet som koster 20.-

Anmeld

12. december 2011

Gaia

Jeg overvejer at prøve det på et tidspunkt.  Kan bare ikke finde ud af om man bare skulle atge der op om formiddagen selv og svømme eller om man skal på gravid- hold..synes 55 kr er mange penge for noget jeg ikke ved hvad går ud på og om jeg har brug for det. 

Anmeld

12. december 2011

Muffinmus

fra 20 januar starter aof svømning op tidlig efter middag hvis det hjælper:-)

Har selv lige været på et graviditets gymnastikhold og det starter også op igen i januar....dog er der altid rift om pladserne, så har allerede meldt mig til:-)

Er ikke den svøre fan af beskidt svømmevand i de haller der, kommer der en sjælden gang i mellem for ungernes skyld, men ikke for mig egen:-)

Anmeld

12. december 2011

Gaia

MariaE skriver:

fra 20 januar starter aof svømning op tidlig efter middag hvis det hjælper:-)

Har selv lige været på et graviditets gymnastikhold og det starter også op igen i januar....dog er der altid rift om pladserne, så har allerede meldt mig til:-)

Er ikke den svøre fan af beskidt svømmevand i de haller der, kommer der en sjælden gang i mellem for ungernes skyld, men ikke for mig egen:-)

Er det fet graviditetshold på aof? Jeg gik på det for to år siden. Har overvejet om jeg skal gå til det igen, men det skal lige hænge sammen med familien også så nu må vi se 

Anmeld

12. december 2011

Kruse90

Tak for svar piger
Jeg tror bare at jeg selv tager op og svømmer efter skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.