Tanker til de for tidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. december 2011

camillakrath

Jeg ved der er blevet oprettet en del tråde herinde, men jeg blir nød til at sende alle mine tanker til de familier som lige nu sidder med en for tidligt født i armene. Jeg har det sidste stykke tid fulgt lidt med på sidelinjen, og sidder igen idag og læser trådene.

Jeg er så rørt og får det helt mærkeligt. Benjamin blev født med en vægt på 1800 og tabte sig lidt efterfølgende.

Jeg føler med jer derude

TILLYKKE MED JERES SMÅ GULDKLUMPER!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Benjamins'mor

13. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke til dem alle

Anmeld

13. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Jeg ved der er blevet oprettet en del tråde herinde, men jeg blir nød til at sende alle mine tanker til de familier som lige nu sidder med en for tidligt født i armene. Jeg har det sidste stykke tid fulgt lidt med på sidelinjen, og sidder igen idag og læser trådene.

Jeg er så rørt og får det helt mærkeligt. Benjamin blev født med en vægt på 1800 og tabte sig lidt efterfølgende.

Jeg føler med jer derude

Mange tak Camilla - David rammer nok snart de 1800g..

Anmeld

14. december 2011

camillakrath

Nitz - <3 David skriver:

Mange tak Camilla - David rammer nok snart de 1800g..

Ej hvor er det dejligt at høre

Jeg er virkelig blevet rørt af jeres historie. Jeg viste min kæreste jeres historie og billeder, hvilket gjorde at vi kom til at snakke om alle de ting vi også gennemgik dengang. Det er hårdt - men hold da op hvor blir man tæt med sin lille størrelse.

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

camillakrath skriver:

Jeg føler med jer derude

Puha ja!
Jeg synes også, at er er blevet født lidt for mange babyer før tid her på det sidste!

Tænker meget på David, Viktor og Mikkel Og der er desværre nok mange flere.

Men jeg krydser fingre for deres små guldklumper og håber at alt skal gå dem vel 

Anmeld

14. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Ej hvor er det dejligt at høre

Jeg er virkelig blevet rørt af jeres historie. Jeg viste min kæreste jeres historie og billeder, hvilket gjorde at vi kom til at snakke om alle de ting vi også gennemgik dengang. Det er hårdt - men hold da op hvor blir man tæt med sin lille størrelse.

Ja det er en rigtig hård omgang.. Men når det hele er overstået sætter man helt sikkert så meget pris på at det hele er endt så godt Selvf. ville man nok stadig ønske at man ikke havde været igennem det,, men lige nu kunne jeg slet ikke forestille mig hvordan det ville være hvis det ikke var sket..
Man glemmer det aldrig.. men tror det blir mere og mere klart for en at man har sgu været heldig.. Det kunne lige så godt ha gået en anden vej.. Jeg læste fx. at det kun er 30% der overlever når moderkagen river sig løs.. Som var det der var skyld i min tidlige fødsel.. Ved slet ik hva jeg sgu gøre hvis david var en af de 70% der IKKE klarede den..

Heldigvis har vores forløb været rimelig "harmløst" uden en masse komplikeret ting.. Der har nok også gjort det lidt "nemmere" at komme igennem.. - Og vi har jo fået en fantastisk søn ud af det.. Som bare liiige skal lære at sutte, så vi kan få det amning på plads, og komme hjem..

Anmeld

14. december 2011

camillakrath

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er en rigtig hård omgang.. Men når det hele er overstået sætter man helt sikkert så meget pris på at det hele er endt så godt Selvf. ville man nok stadig ønske at man ikke havde været igennem det,, men lige nu kunne jeg slet ikke forestille mig hvordan det ville være hvis det ikke var sket..
Man glemmer det aldrig.. men tror det blir mere og mere klart for en at man har sgu været heldig.. Det kunne lige så godt ha gået en anden vej.. Jeg læste fx. at det kun er 30% der overlever når moderkagen river sig løs.. Som var det der var skyld i min tidlige fødsel.. Ved slet ik hva jeg sgu gøre hvis david var en af de 70% der IKKE klarede den..

Heldigvis har vores forløb været rimelig "harmløst" uden en masse komplikeret ting.. Der har nok også gjort det lidt "nemmere" at komme igennem.. - Og vi har jo fået en fantastisk søn ud af det.. Som bare liiige skal lære at sutte, så vi kan få det amning på plads, og komme hjem..

Min moderkage var også 2/3 dele revet løs

Det er super flot at han allerede kan sutte. Det er jo super svært både at sutte, synke osv  Men så er det jo rigtig betryggende at man har sonden

Når jeg kigger på Benjamin idag, så føler jeg kun at det har gjort vores forhold stærkere. Og selvom han er lidt bagefter, så er han da en bavian med krudt i rø***

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

Jeps. Må de vokse sig store og stærke

Anmeld

14. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Min moderkage var også 2/3 dele revet løs

Det er super flot at han allerede kan sutte. Det er jo super svært både at sutte, synke osv  Men så er det jo rigtig betryggende at man har sonden

Når jeg kigger på Benjamin idag, så føler jeg kun at det har gjort vores forhold stærkere. Og selvom han er lidt bagefter, så er han da en bavian med krudt i rø***

Ja det er ikke nemt at lære alle de ting.. han har også stadig svært ved at holde sig vågen.. Men igår fik han rigtig godt fast os suttede on/off i 5 minutter ca.. han suttede lige 4-5 gange.. 5 sek. pause.. og så 4-5 sut igen.. Blev bare helt vildt glad.. Men idag har han kun fået fat en gang, hvor han lige suttede 4 gange.. og så meldte trætheden sig..
Men det kommer jo nok stille og roligt.. når man ser på hvor meget der er sket den sidste uge.. det er helt vildt,. han er blevet mere og mere vågen.. og lidt flere lyde..
Men han er generelt en stille fyr der er rigtig tilfreds.. Og sover næsten med det samme når man putter ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.