camillakrath skriver:
Ej hvor er det dejligt at høre 
Jeg er virkelig blevet rørt af jeres historie. Jeg viste min kæreste jeres historie og billeder, hvilket gjorde at vi kom til at snakke om alle de ting vi også gennemgik dengang. Det er hårdt - men hold da op hvor blir man tæt med sin lille størrelse. 

Ja det er en rigtig hård omgang.. Men når det hele er overstået sætter man helt sikkert så meget pris på at det hele er endt så godt

Selvf. ville man nok stadig ønske at man ikke havde været igennem det,, men lige nu kunne jeg slet ikke forestille mig hvordan det ville være hvis det ikke var sket..
Man glemmer det aldrig.. men tror det blir mere og mere klart for en at man har sgu været heldig.. Det kunne lige så godt ha gået en anden vej.. Jeg læste fx. at det kun er 30% der overlever når moderkagen river sig løs.. Som var det der var skyld i min tidlige fødsel.. Ved slet ik hva jeg sgu gøre hvis david var en af de 70% der IKKE klarede den..
Heldigvis har vores forløb været rimelig "harmløst" uden en masse komplikeret ting.. Der har nok også gjort det lidt "nemmere" at komme igennem.. - Og vi har jo fået en fantastisk søn ud af det.. Som bare liiige skal lære at sutte, så vi kan få det amning på plads, og komme hjem..
Anmeld