Hvad mener I om de nye regler i svømmehaller, badeland m.m ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det okay vi ikke må tage billeder af VORES EGNE børn i svømmehallen, badeland m.m ???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.366 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Pia.

Her tænker jeg på at det nu er blevet gjort helt forbudt at tage billeder eller videofilme sine børn i svømmehaller, badeland, feriesteder m.m hvor børnene ikke er påklædt...

Jeg ved helt ærlig ikke hvad jeg skal mene - selvfølgelig ved jeg godt hvorfor de laver de her regler og det bunder jo selvfølgelig i at de pædofile ikke skal have muligheden for at tage billeder af andre folks børn.... Men hvis de virkelig vil have de her billeder, skal de så ikke nok få dem - hvad med på stranden?

Men jeg sidder da her som mor og syntes dt er død ærgeligt at vi til sommer ikke kan tage billeder af vores børn i et badeland - ferie billeder som jeg meget gerne vil have et minde om... det må jeg nu ikke pga. denne nye regl...

Det er med lidt blandede følelser, for jeg kan jo godt se det logiske i det, meeen alligevel er der noget der irritere mig ved denne nye regl !!!!

Hvad mener I ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Charlotte_82

det havde jeg slet ikke hørt...tror jeg har det på samme måde som dig Pia. Det er super ærgeligt at man skal undvære de billeder af sine børn men på samme måde kan jeg også godt se det logiske i det...

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Helt ærligt - Så synes jeg det er pisse ærgeligt at samfundet er ved at udvikle sig sådan!!

Jeg er så træt af at vi ikke må få lov at tage billeder af vores EGET barn når vi skal i badeland med hende for første gang! - Det er da minder man gerne vil have foreviget.

Synes det er ved at blive for meget - Jeg tror da hurtigt man ville kunne spotte en stranger der står og fotograferer andres børn..

På den anden side, er det frygteligt at man bliver nødt til at tage sådan nogle forholdsregler.

Det er sgu en syg verden! - Der render så mange psykopater rundt efterhånden!
Hvordan skal det ikke ende?!

Trine

Anmeld

4. marts 2008

Ny mor

Det er noget lort at syge personer skal ødelægge det for alle os der bare vil have billeder af vores skønne unger i svømmeren. Egentlig synes jeg ikke de skal have "magt" til at gøre det forbudt, men det er fanme klamt at tænke på hvis nogle får syge idéer med de billeder.....agrrr....
Birgitte

Anmeld

4. marts 2008

Tekla Kjeldsen

Jeg syntes det er mega trist jeg skal ha mathilde med i svømmebadet for første gang om små to mdr og vil helt vild gerne ha en billede at det når hun er i for første gang det er da en oplevelse jeg ikke får igen.. altså det med hvordan hun tager det første gang..

men tror desvære bare man skal til at vende sig til at man bliver mere og mere begranset i vores hverdag..>(

Anmeld

4. marts 2008

MorCamilla

Jeg synes det er trist at verden er skruget sådan sammen efterhånden at vi ikke engang kan tage billeder af vores egne børn i svømmehal/badeland.... Det er jo på en måde latterligt.. men samtidig kan jeg også godt se at det jo er for at beskytte børnene... Jeg er bare rigtig glad for at vi har nået at være i svømmehal med Mikkel og har fået rigtig mange gode billeder ud af det...:)
Knus fra Camilla.

Anmeld

4. marts 2008

Ninna

jeg synes det er noget værre gang "bib" ....
Kan godt se det er for at beskytte vores børn men som du selv skriver så skal de pædofile nok finde en ny måde og tage billeder af små børn ( uha bare tanken ) +o(

men i bund og grund er jeg ked ud af jeg ikke er kommet i svømmehal noget før for nu kan jeg ikke optage Lucas første tur i vandet øv øv... :(

Anmeld

4. marts 2008

Stumpen

Jeg synes faktisk det er svært at svare på dit spørgsmål med ja, nej eller ved ikke...

For ud fra synsvinklen at jeg på den måde kan føle mig LIDT mere sikker på at der ikke er andre som kan sidde og savle +o( over min datter i badedragt på nettet, så synes jeg det er helt fint med den regel.. Men ved godt at man desværre aldrig kan blive blive 100 % sikker på de perverse individer..

Men jeg har det samtidig som jer andre, at det er møj træls at vi nu ikke kan forevige disse episoder, men så må vi jo krydse fingre for at det blver strandvejr i år..

Qnus Anja..

Anmeld

4. marts 2008

Honningblomst

KLART JA!!! Og det er udelukkende fordi jeg hellere vil undvære billeder af min børn i svømmehal etc end resikerer at de ryger rundt på nettet imens syge mennesker sidder og tænder seksuelt på det.
Så uden tvivl, et klart ja.
Eva

Anmeld

4. marts 2008

A.I.G.

Eva skriver:

KLART JA!!! Og det er udelukkende fordi jeg hellere vil undvære billeder af min børn i svømmehal etc end resikerer at de ryger rundt på nettet imens syge mennesker sidder og tænder seksuelt på det.
Så uden tvivl, et klart ja.
Eva

JA netop !!!

Er helt enig

KH Anette (Eva, lagde du mærke til at jeg var uenig med dig forleden vedr. sut ??? jeg troede ikke det var muligt ;o) )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.