begyndte at bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2011

female

I går blev jeg mødt med det syn, som enhver gravid nok frygter mest: blod på toiletpapiret. Puha, tror lige mit hjerte stod stille et kort øjeblik, hvorefter jeg skreg på min kæreste. 

Jeg gik helt i panik og hulkede og rystede over hele kroppen. Kunne se at min kæreste også var meget berørt af det, men som altid bevarede han overblikket. I løbet af få minutter havde han fundet nummeret til vagtlægen, ringet, fundet bilnøglerne og fået mig til at gå ud i bilen. 

Lægevagten fortalte os, at vi blot skulle komme straks, og efter lægens undersøgelse blev jeg sendt videre til scanning.

Heldigvis kunne vi straks se, at baby var i live, da scanningsbilledet dukkede op på skærmen. Den var yderst aktiv og hoppede rundt. Ved scanningen kunne lægen desuden konstatere, at min moderkage så fin ud og ikke viste tegn på at løsne sig. Min livmoderhals havde også den rette længde. 

Selv om vi er blevet forsikret om, at alt er ok, er jeg stadig frygtelig nervøs. Håber ikke, at jeg på noget tidspunkt ser den frygtede røde farve igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Sille86

Puha sikke en skrækkelig oplevelse... I skal have de største knuser fra os... Godt baby har det fint...

Anmeld

23. december 2011

LotusCPH

Ja det er enhver kvinde mareridt. Føler med jer, og hvor er det dog glædeligt baby oksede derudá Prøvede det samme med styrtblødninger á to omgange. man går helt i stå og i panik. Fik dog selv afvide at skulle hodle mig i ro og der ikke var meget at gøre. Så ringede dagen efter til gyn. som kunne afkræfte baby havde det dårligt. 

Men det er det skrækkeligste at opleve ...når alt i forvejen er så uvidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.