Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fuck hvor er jeg bare i dårligt humør Vi har lige fået brev fra vores udlejer. Vi skal så betale over 6200 kr MERE i varme, 50% mere i forhold til vores acconto beløb som allerede er på 1500 kr om måneden + godt 2500 ekstra i vand. Vand ok, det er så fordi vi elsker lange bade og vores vaskemaskine køre nærmest non-stop. men VARME????!! Her er tissekoldt, MAX 19 grader. Vi har lige haft en smed ude for at ordne radiatorerne fordi de ikke virkede. Vi har boet her siden April i år, Hvordan kan vi bruge for over 2200 kr OM MÅNEDEN i varme når vi først lige har tændt for radiatorerne her for maks 2 måneder siden???
Vi skal betale godt 1500 kr pr mWh. Det koster mere at varme vores lejlighed op end det kostede at varme hele mit hus op i Herning!???
Jeg er SÅ gal og føler mig totalt bondefanget af vores udlejer! Da jeg ringede og spurgte om den regning vi havde fået virkelig var deres alvor sagde hun JA og at det var fordi vi havde haft sådan en kold vinter sidste år. Jamen vi boede her jo ligesom ikke sidste vinter??? Vi har boet her i årets varmeste måneder og alligevel får vi sådan en KÆMPE efterregning. Jeg synes det er SÅ DYBT URETFÆRDIGT og er bare så ked af det.
Nu skal jeg have fat i LLO for at høre om de virkelig kan gøre som de gør og om der ellers er noget vi kan gøre. Min kæreste tror ikke der er noget at komme efter, men jeg mener bare ikke man kan tillade sig at leje en bolig ud og så komme med SÅ forkert et accontobeløb. Det giver jo et totalt forkert billede af hvad det koster at leje lejligheden.... Og her gik jeg og troede vi skulle have penge tilbage, fordi vi har haft det så koldt. Dumme mig Så herfra er det da slut med julehumøret og der røg alle pengene + lidt til, til hvad der var at købe julegaver for......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eeeej hvor surt! Det kan da ikke passe?? Altså ikke at jeg ved særlig meget andet, end at varme er dyrt. Jeg venter selv spændt på vores regning. Er lidt bange for, at vi heller ikke får penge tilbage
Og Ja, vi er vist to der bare glæder sig helt vildt til hus!!
Håber LLO kan hjælpe og gir dig ret!
Eeeej hvor surt! Det kan da ikke passe?? Altså ikke at jeg ved særlig meget andet, end at varme er dyrt. Jeg venter selv spændt på vores regning. Er lidt bange for, at vi heller ikke får penge tilbage Og Ja, vi er vist to der bare glæder sig helt vildt til hus!! Håber LLO kan hjælpe og gir dig ret!
Har lige været igennem til dem og heldigvis havde vi husket at gemme opgørelsen fra den gang vi flyttede ind (sådan noget kan jeg jo så se er SUPER VIGTIGT at gemme) Og de har da lige noteret os for over 4 mhw for meget! Så det passer meget godt overens med den ekstra regning vi har fået. Lejligheden har stået tom i nogle måneder inden vi flyttede ind, så det er da sikkert det det har kostet at holde den varm mens den har stået tom. Men kunne de lige køre dén regning over på os, så var det da super for dem! (og her kunne der komme mange grimme ord om hvad jeg mener om dem!) Så nu skal der skrives et formelt brev om at de kan stikke deres regning op et sted hvor solen ikke skinner!...
Hilsen en meget sur Maria, der bare GLÆDER sig til hun får fundet sit drømmehus, så hun kan slippe for gerrige udlejere!..... NÅ blev der sagt!!
Øv!! Men godt at du har gemt de gamle opgørelser!!
Varme er jo mere end temperaturen, det er også med til at varme det kolde vand. Faktisk bruger man sjældent ret mange penge på vand, for koldt vand koster ikke det store...
Men jeg er også ret glad for, at vi er flyttet til et sted, hvor vi får en faktisk opkrævelse hvert kvartal - ikke noget aconto længere!
Håber det løser sig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128