overstået MD :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Muffinmus

Og det ser ud til vores lille pige er helt somhun skal være:-)

Tog en time fordi hun lå dumt og fordi der var elev på der også ligeskulle prøve bagefter:-)

hun lå og jokkede lige ned i min blære med måsen ned ad og benene pegende lige dernede,tror da pokker jeg skal tisse mere den seneste uge.

Svært for dem at få et godt bilede, det har var rent held og tog hende en evighed, trods skubben og masen ville hun ikke ligge anderledes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mizz-sommer

MariaE skriver:

Tog en time fordi hun lå dumt og fordi der var elev på der også ligeskulle prøve bagefter:-)

hun lå og jokkede lige ned i min blære med måsen ned ad og benene pegende lige dernede,tror da pokker jeg skal tisse mere den seneste uge.

Svært for dem at få et godt bilede, det har var rent held og tog hende en evighed, trods skubben og masen ville hun ikke ligge anderledes.

ej hvor er det et rigtig godt billede

god jul

Anmeld

12. december 2011

EKBJ

MariaE skriver:

Hvor er det fint! :-) 

Har også et skannings billede hvor min bebse ligger og sutter på fingre.  

Anmeld

12. december 2011

Koen.

Ih hvor dejligt alt er godt og sikke et fint billede

Anmeld

12. december 2011

Muffinmus

Ja, det er sørme skønt at være mere på den sikre side nu og endda halvvejs også:-)LOOOVE IT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.