Tomorrow :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

delimus

SÅ er det ved at være virkelighed 

Skal til jordemoder i morgen, for sidste gang!!!!
Blob skal til at skynde sig, hvis h*n skal komme af sig selv.
Natten til søndag, var jeg eller sikker på, at nu er det snart nu, men nej. Havde plukveer i 7 timer, men det blev aldrig til mere. Og i nat har der bare været sådan en uro igen, så er bare træt træt træt, men stadig ingen Blob.

Men i morgen kl.12.30 er det afgang til Holstebro sygehus og så vil jordemoderen "modne" min livmoderhals, tror jeg nok det hed.
Så bliver vi sendt hjem igen, med en tid til om onsdagen, til den helt store igangsættelse  Ja, det er i hvert fald planen, så nu må vi se  
Sagde også til Thomas igår aftes, at om max 72 timer, så har vi nok Blob i vores arme  SÅ svært at forestille sig 

Go mandag til jer alle sammen.

Hilsen fra Nina, der bare er SÅ klar!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

4kløver

delimus skriver:

Natten til søndag, var jeg eller sikker på, at nu er det snart nu, men nej. Havde plukveer i 7 timer, men det blev aldrig til mere. Og i nat har der bare været sådan en uro igen, så er bare træt træt træt, men stadig ingen Blob.

Men i morgen kl.12.30 er det afgang til Holstebro sygehus og så vil jordemoderen "modne" min livmoderhals, tror jeg nok det hed.
Så bliver vi sendt hjem igen, med en tid til om onsdagen, til den helt store igangsættelse  Ja, det er i hvert fald planen, så nu må vi se  
Sagde også til Thomas igår aftes, at om max 72 timer, så har vi nok Blob i vores arme  SÅ svært at forestille sig 

Held og lykke med i mogen.. for dig at det sker inden

Anmeld

12. december 2011

delimus

4kløver skriver:

Held og lykke med i mogen.. for dig at det sker inden

Det gør jeg også  De sidste 3 dage har bare ikke været sjove, men tror ikke de skal gøre ret meget, før der virkelig sker noget. Tror Blob er lige så klar som sin mor  

Thomas og hans kørselsleder er også blevet enige om, at han har sidste arbejdsdag idag inden jul 

Anmeld

12. december 2011

Mizz-sommer

delimus skriver:

hej søde..

åh det ´bliver da vildt spænden..

jah her skulle han komme i dag men nej..

jeg skal ringe på søndag og få tid mandag til at blive sat igang...

men vil bare gerne ha ham ud..

synes denne her vente tid er så træls og hård.. og alle mine følser sider hel ude på skinet...

og rigtig mange tanker...

håber alt går godt og  alt få at i snart får jeres blob i armene...

Anmeld

13. december 2011

delimus

Hmm kl. 21 røg slimproppen så og kl. 23.15 begyndte vandet så at sive lige så stille..... 
Nu er kl.1.25 og jeg er stadig oppe og ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre, for der er ikke rigtig nogle veer, ja ud over de plukveer jeg plejer at have  

Anmeld

13. december 2011

Henriette Aaby

Jeg sidder og hepper 

Det bliver så spændene 

Held og lykke

Knus Henriette

Anmeld

14. december 2011

Mizz-sommer

delimus skriver:

Hmm kl. 21 røg slimproppen så og kl. 23.15 begyndte vandet så at sive lige så stille..... 
Nu er kl.1.25 og jeg er stadig oppe og ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre, for der er ikke rigtig nogle veer, ja ud over de plukveer jeg plejer at have  

håber snart der sker noget...

dejligt at kæresten har fået juleferie så han er der hele tiden..

held og lykke med det hele..

- håber at næste gang du er på så har du født..

Anmeld

21. december 2011

Moms

Gad vide hvordan det er gået?

Det er da ved at være nogle dage siden nu.

Håber alt er gået vel

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.