Jeg startede med at havde en "almindelig" fødselsdepression i oktober 2010 .. Jeg starter op med lykkepiller og januar 2011 er jeg blevet henvist til en psykiater som tager mig med til en af deres læger som også giver mig sovemedicin da jeg på det tidspunkt ikke havde sovet mere end 1-2 timer om natten ..
Min søn kommer tidligere i dagpleje (april 2011) i håb om jeg får det bedre , men så starter jeg en hverdag alene men så begynder jeg at få rigtig ondt i maven og får diarré og jeg bliver rigtig bange for alt !
Jeg skal med bussen hvergang jeg skal til samtaler (jeg er så bange) !
Jeg begynder så i løbet af maj at høre en stemme i mit hovedet (som siger der sker en farer , selvom der intet sker) jeg kan ikke sige om det er en mand eller kvinde , da jeg har svært ved at hører det !
Juli får jeg mere medicin , imod angst plus jeg skulle gå ned i depressionspillerne , men så går alt bare galt !
Jeg bliver bange for at aflevere børnene i dagpleje og jeg vil helst bare være herhjemme alene for så kunne jeg ikke se børnene lave noget som de kunne komme tilskade ved ! Jeg så nemlig engang en knogle stikke ud af min datters hoved da en tom pap-kasse faldt ned over hende og jeg gik i panik , selvom jeg ikke kunne mærke noget og min kæreste kom ind og rystede mig helt vildt og råbe til mig (for at få mig tilbage til virkeligheden)
Jeg begyndte at få mange selvmordstanker i august - var bange for at være alene da stemmerne blev værrer og jeg kunne se oppe i mit hoved hvordan jeg kunne tage livet af mig selv !
i oktober gik jeg op i medicin igen og jeg fik det lidt bedre , men jeg var stadigvæk plaget af diarré som kom hvergang jeg havde mareridt , var et sted hvor der er mange mennester og bare hvis jeg bliver bange for noget !
Jeg går i en gruppe ved psykiateren hvor der er mange som døver med forstoppelse og jeg kunne bare ikke forstå hvorfor jeg ikke kunne have det engang imellem i sted for Diarré , men jeg sagde ikke noget for troede det bare var min krop der er noget galt med ..
Her i starten af december spurgte jeg min psykiater om det kunne være rigtig at jeg skulle have diarré hele tiden , hvor vi snakker lidt frem og tilbage om det og jeg skulle snakke med min egen læge om det , som jeg så gjorde i fredags hvor han siger det er pga min angst og jeg skal have medicin ! Jeg føler mig virkelig meget som en narkoman ! Jeg har en samtale med min psykiater på onsdag !
Men virker alt det medicin ? jeg føler mig kun mere og mere syg som tiden går og min psykiater er ved at give op ! 
Undskyld det blev så langt !