Liv første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår mærkede i liv

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

682 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. december 2011

LilleLene

Tænkte bare på sådan ca hvornår i mærket det

Kunne være lidt spændende at se hvornår de fleste oplever det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Tystys14

LilleLene skriver:

Jeg mener at jeg mærkede liv første gang da jeg var i uge 16, og allerede to uger efter i uge 18 mærkede min mand det. Hun måtte havde lavet nogle utrolige hop derinde dengang hi hi.

Anmeld

12. december 2011

LilleLene

Nikita Victoria skriver:

Jeg mener at jeg mærkede liv første gang da jeg var i uge 16, og allerede to uger efter i uge 18 mærkede min mand det. Hun måtte havde lavet nogle utrolige hop derinde dengang hi hi.

Hold da op en lille fodboldspiller du måtte have

Mærkede du liv hver dag efter du havde mærket det første gang ?

Anmeld

12. december 2011

Aagaard

Jeg har stemt 18-20
Jeg mærkede med sikkerhed liv 20+0 og min kæreste mærkede det også da (vi så pirats of the carabien i biografen)
Derefter var der liv dagligt :-)

Anmeld

12. december 2011

Tystys14

LilleLene skriver:

Hold da op en lille fodboldspiller du måtte have

Mærkede du liv hver dag efter du havde mærket det første gang ?

Hmm nej mener jeg faktisk ikke jeg gjorde, fra første gang jeg mærkede liv hvor jeg var 100% sikker der mener jeg der gik et par dage inden jeg mærkede hende igen. Men derefter mærkede jeg hende hver eller hveranden dag, det var meget forskelligt. Tror først jeg mærkede hende fast hver dag, efter eller midt i uge 18.

Anmeld

12. december 2011

LilleLene

Aagaard skriver:

Jeg har stemt 18-20
Jeg mærkede med sikkerhed liv 20+0 og min kæreste mærkede det også da (vi så pirats of the carabien i biografen)
Derefter var der liv dagligt :-)

Ej hvor fint lige i biffen  

Anmeld

12. december 2011

LilleLene

Nikita Victoria skriver:

Hmm nej mener jeg faktisk ikke jeg gjorde, fra første gang jeg mærkede liv hvor jeg var 100% sikker der mener jeg der gik et par dage inden jeg mærkede hende igen. Men derefter mærkede jeg hende hver eller hveranden dag, det var meget forskelligt. Tror først jeg mærkede hende fast hver dag, efter eller midt i uge 18.

Okay men dejligt det var så tidligt

Anmeld

12. december 2011

EKBJ

LilleLene skriver:

Jeg har stemt 18-20 :-). 

Jeg starter på min 20 uge i morgen og har den sidste uge kunne mærke små blide spark!! For cirka 2 uger siden begyndte jeg og mærke små bobler i maven når h*n flyttede sig rundt.  

Anmeld

12. december 2011

Tystys14

LilleLene skriver:

Okay men dejligt det var så tidligt

Både og, for jeg huske en dag hvor jeg havde mærket hende ret ofte et par dage, og PLUDSELIG var der en dag hvor hun ikke bevægede sig "ret meget". i uge 17 så mor her blev helt panikken og afsted til en tjekker. Min jordmor grinede lidt, og forklarede mig at det normalt man ikke mærker det i perioder når de er så små endnu.

Anmeld

12. december 2011

LilleLene

EKBJ skriver:

Jeg har stemt 18-20 :-). 

Jeg starter på min 20 uge i morgen og har den sidste uge kunne mærke små blide spark!! For cirka 2 uger siden begyndte jeg og mærke små bobler i maven når h*n flyttede sig rundt.  

Okay hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.