SØGER Molo-dådyr heldragt til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
638 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2011

marcipandrengen

Jeg har FULDSTÆNDIG forelsket mig i Molo-dådyr heldragten fra sidste års kollektion (sommer 2010). Min veninde venter en pige her til januar og jeg synes simpelthen hun bare MÅ eje den (så jeg måske kan arve den senere he he heeeee....). Den skal selvfølgelig være i god stand, når det nu er en gave. Anyone?

Hvis der er nogen der har den i body kan det skam også bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mette.

marcipandrengen skriver:

Jeg har FULDSTÆNDIG forelsket mig i Molo-dådyr heldragten fra sidste års kollektion (sommer 2010). Min veninde venter en pige her til januar og jeg synes simpelthen hun bare MÅ eje den (så jeg måske kan arve den senere he he heeeee....). Den skal selvfølgelig være i god stand, når det nu er en gave. Anyone?

Hvis der er nogen der har den i body kan det skam også bruges

Jeg har desværre lige solgt min body med det motiv, men jeg har en elefanthue i dobbelt bomuld med motivet, i str. 0-1 år, hvis det kunne bruges.

Anmeld

12. december 2011

marcipandrengen

Mette. skriver:

Jeg har desværre lige solgt min body med det motiv, men jeg har en elefanthue i dobbelt bomuld med motivet, i str. 0-1 år, hvis det kunne bruges.

Det var sødt af dig at skrive  - tror bestemt det var noget hvis ikke der er nogen der ligger inde med heldragten/bodyen. Afventer lige og ser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.