Hvor gamle var jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvornår jeres børn kunne betjene en ipod, ipad eller iphone??
Jeg er selv vildt overrasket over hvor meget små børn kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Jeg syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvornår jeres børn kunne betjene en ipod, ipad eller iphone??

Min lille nevø på 3 år har lært hans morfar at spille angry birds på en iphone Synes det er vildt, for de skal ikke være ret gamle for at forstå det.

Anmeld

12. december 2011

Brams

Anonym skriver:

Vores datter fik lov at prøve med min telefon, da jeg for ½ år siden fik en iPhone. Så hun var vel godt 1½ år. I dag er hun 2 år og 2 mdr. og kan selv finde "sin" mappe med spil, tegneprogrammer ovs. og ved godt hvordan hun kommer "tilbage" hvis hun kommer til at gå ind i noget som kræver at hun skal "trykke på krydset i hjørnet"

Det er helt vildt så hurtigt hun har lært det og vi overvejer kraftigt at anskaffe os en tablet/iPad som hun kan øve sig på

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Min lille nevø på 3 år har lært hans morfar at spille angry birds på en iphone Synes det er vildt, for de skal ikke være ret gamle for at forstå det.

Imponerende , men de for det jo også nærmest ind med modermælken

Anmeld

12. december 2011

sne190810

Herhjemme er der ingen som ejer hverken iphone eller ipad så min datter ved slet ikke hvad det er.

Men ved at min venindes dreng på 11 måneder, godt ved hvordan man låser en iphone op ..  Helt vildt!

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Vores datter fik lov at prøve med min telefon, da jeg for ½ år siden fik en iPhone. Så hun var vel godt 1½ år. I dag er hun 2 år og 2 mdr. og kan selv finde "sin" mappe med spil, tegneprogrammer ovs. og ved godt hvordan hun kommer "tilbage" hvis hun kommer til at gå ind i noget som kræver at hun skal "trykke på krydset i hjørnet"

Det er helt vildt så hurtigt hun har lært det og vi overvejer kraftigt at anskaffe os en tablet/iPad som hun kan øve sig på

Det er det samme med vores, er så imponeret over de små og hvad de kan

Anmeld

12. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter bar ikke engang et år, da hun fandt ud af, hvordan man låste min iPhone op. Jeg har dog kode på nu, så hun ikke kan ringe til nogen ved et uheld (har mange udenlandske numre i tlf, som ville være dyre at ringe til ved et uheld). Men hun kam låse samtlige mærker mobiler op uden problemer. De kan virkelig nogle andre ting, end vi kunne, da vi var i den alder .

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Herhjemme er der ingen som ejer hverken iphone eller ipad så min datter ved slet ikke hvad det er.

Men ved at min venindes dreng på 11 måneder, godt ved hvordan man låser en iphone op ..  Helt vildt!

Ja, det er så imponerende og flovt når de kan noget man ikke selv kan/kunne

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Min datter bar ikke engang et år, da hun fandt ud af, hvordan man låste min iPhone op. Jeg har dog kode på nu, så hun ikke kan ringe til nogen ved et uheld (har mange udenlandske numre i tlf, som ville være dyre at ringe til ved et uheld). Men hun kam låse samtlige mærker mobiler op uden problemer. De kan virkelig nogle andre ting, end vi kunne, da vi var i den alder .

Hehe det kender jeg godt, jeg skal virkelig være over min ellers ringer han til far og moster i tide og utide(har dog kode på, men dumme mig viste ham hvordan den ser ud)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.