Mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2011

Anonym trådstarter

Fik skrevet som anonym men de var ikke meningen  hilsen MissBee

Her er maven så indtil nu.. Kan ikke få billederne til at ligg i orden men der står uger på selve billederne  

Jeg føler mig allerede ret stor!  Men så længemine 2 mitakler har det godt er jeg glad!

Billeder 8+6 er taget om aftenen og der er stor forskel på morgenmave og aftenmave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Annana89

Hold da op hvor er det tydeligt!!!

Den ser virkelig fin ud!!!

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Hold da op hvor er det tydeligt!!!

Den ser virkelig fin ud!!!

Ja det begynder at være svært at skjule...   Glæder mig til den er så stor at man ikke kan tage fejl

Anmeld

13. december 2011

Annana89

Ja det kan jeg godt forstå! Men det er da os ok tydeligt sys jeg! I hvert fald mere tydligt en mig, Jeg ligner bare en der har spis for meget kage

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Men det er da os ok tydeligt sys jeg! I hvert fald mere tydligt en mig, Jeg ligner bare en der har spis for meget kage

ak jeg fler også bare at jeg ligner en der har spist for meget...  Jeg tror det hjælper meget når maven er rigtig stor og der ingen tvivl er

Anmeld

20. december 2011

Broberg

Jeg vil også være tynd igen  som start vægt altså.

Føler mig meget oppustet og ligner en der er mange uger fremme, i stedet for de 10 jeg er. Hmm lidt som da jeg var i uge 19 med første barn. Elsker store varme striksweatere der kan skjule meget

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Broberg skriver:

Jeg vil også være tynd igen  som start vægt altså.

Føler mig meget oppustet og ligner en der er mange uger fremme, i stedet for de 10 jeg er. Hmm lidt som da jeg var i uge 19 med første barn. Elsker store varme striksweatere der kan skjule meget

Også her... jeg har såå meget væske i kroppen og maven føles tung

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Så kom der lige et fr 10+6 og jeg har igår købt de fineste mamabukser som bare virker så behagelige at have på!

Var ret træt af leggins!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.