Ihhhh :-( (motion, motionscykel spørgsmål og tid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Den lykkelige

Ihhhh jeg er bare så træt af at jeg har medlemskab til motions center men ALDRIG kommer derned.. Min kæreste arbejder hele tiden og skiftende vagter som vi ikke ved før dagen inden eller samme dag.. Og hver gang jeg har planlagt træning går der i vasken.. fordi vi jo har vores datter som skal være en ved om aftenen.. Irritere mig HELT VILDT AT JEG IKKE kan få den tid til at træne så jeg kan opnå det JEG ønsker... menlig at tabe mig 30 kg.. Synes bare altid man kommer i aller sidste række og prioritet.. Ja undskyld mit brok, men er bare så træt af det..
jeg har før tabt mig 25 kg.. men har taget 22 på efter graviditet og jeg kender mig selv.. jeg får motivation fra at træne og irritere mig grænseløst nu hvor jeg ikke kan.. vil så gerne af medde møg kg..
Jeg må have mig en motions form jeg kan lave hjemme mens jeg høre efter hende om aftenen.. og som ikke kræver man skal ud af huset.. for så får jeg aldrig kommet afsted..
Jeg elsker de der "sofa cykler".. (har ondt i bækken efter fødsel og kan mærkes på alm cykel..) men nogen der ved hvor man kan købe dem?? De koster vel også en del  hvis man skal have en ordentlig??
Hvad laver i af motion og hvordan får i passet det ind som en lille familie..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Giraffen

Den lykkelige skriver:

Ihhhh jeg er bare så træt af at jeg har medlemskab til motions center men ALDRIG kommer derned.. Min kæreste arbejder hele tiden og skiftende vagter som vi ikke ved før dagen inden eller samme dag.. Og hver gang jeg har planlagt træning går der i vasken.. fordi vi jo har vores datter som skal være en ved om aftenen.. Irritere mig HELT VILDT AT JEG IKKE kan få den tid til at træne så jeg kan opnå det JEG ønsker... menlig at tabe mig 30 kg.. Synes bare altid man kommer i aller sidste række og prioritet.. Ja undskyld mit brok, men er bare så træt af det..
jeg har før tabt mig 25 kg.. men har taget 22 på efter graviditet og jeg kender mig selv.. jeg får motivation fra at træne og irritere mig grænseløst nu hvor jeg ikke kan.. vil så gerne af medde møg kg..
Jeg må have mig en motions form jeg kan lave hjemme mens jeg høre efter hende om aftenen.. og som ikke kræver man skal ud af huset.. for så får jeg aldrig kommet afsted..
Jeg elsker de der "ofa cykler".. (har ondt i bækken efter fødsel og kan mærkes på alm cykel..) men nogen der ved hvor man kan købe dem?? De koster vel også en del  hvis man skal have en ordentlig??
Hvad laver i af motion og hvordan får i passet det ind som en lille familie..??

kan du ikke tage hende med? Hvis ikke så kan du jo gå nogle laaaange ture med hende og evt bruge dvd-træning derhjemme eller andet

Der er mange muligheder

Jeg har ogås engang haft en motionscykel hjemme og det fungerede godt, men den fylder og jeg kan godt li at motion og hjemmet er adskilte, så det er ikke lige mig længere, men det kommer meget an på hvem man er og sådan

Men hvis man tænker lidt kreativt er der masser af mulighed for motion selvom man ikke lige har tre timer for sig selv til at tuller frem og tilbage til træningscentret

Anmeld

12. december 2011

henh01

Hejsa

Jeg har zumba og fitness til wii - det fungerer skide godt -Måske det var en mulighed?

Hilsen Henriette der selv for alvor starter op igen idag

Anmeld

12. december 2011

Den lykkelige

kan du ikke tage hende med? Hvis ikke så kan du jo gå nogle laaaange ture med hende og evt bruge dvd-træning derhjemme eller andet

Der er mange muligheder

Jeg har ogås engang haft en motionscykel hjemme og det fungerede godt, men den fylder og jeg kan godt li at motion og hjemmet er adskilte, så det er ikke lige mig længere, men det kommer meget an på hvem man er og sådan

Men hvis man tænker lidt kreativt er der masser af mulighed for motion selvom man ikke lige har tre timer for sig selv til at tuller frem og tilbage til træningscentret

Hej og tak for svar..
Nej hun er9 måneder og jeg kan ikke tage hende med.. hun har krudt i rumpen og man skal helst være over hende hele tiden og "med" hende.. ellers brokker hun..
Men jo jeg kunne godt få motionscykel hjemme.. men ja synes også fylder helt vildt og vi har ikke så meget plads.. men kunne nok godt stå i soveværelset..
Men har før købt en som bare var total ustabil og vakkelvogen..
Men måske man kunne finde en i god kvalitet..
Men har ovvejet lidt det der trænings dvd med hende Mel B man kan få til playstation.. samt de andre trænings dvd'er man kan få til playstation..
Men gåture med barnevognen gør vi allerede.. men ville gerne noget hvor man får pulsen op og sved på panden..

Anmeld

12. december 2011

Den lykkelige

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg har zumba og fitness til wii - det fungerer skide godt -Måske det var en mulighed?

Hilsen Henriette der selv for alvor starter op igen idag

Jeg har ikke en wii.. men playstation 3.. så der var kommet nogle trænings programmer til dem.. måske jeg skulle prøve det..

Anmeld

12. december 2011

Giraffen

Den lykkelige skriver:

Hej og tak for svar..
Nej hun er9 måneder og jeg kan ikke tage hende med.. hun har krudt i rumpen og man skal helst være over hende hele tiden og "med" hende.. ellers brokker hun..
Men jo jeg kunne godt få motionscykel hjemme.. men ja synes også fylder helt vildt og vi har ikke så meget plads.. men kunne nok godt stå i soveværelset..
Men har ovvejet lidt det der trænings dvd med hende Mel B man kan få til playstation.. samt de andre trænings dvd'er man kan få til playstation..
Men gåture med barnevognen gør vi allerede.. men ville gerne noget hvor man får pulsen op og sved på panden..

hva med en babyjogger? sådan en skal jeg hvertfald ha så kan du jo løbe - der er jo også mulighed for nogle goe cykelture når hun kan sidde bagpå I kan også måske alle tre tage til svømning så ka han plaske rundt med hende mens du tager nogle baner ?

Anmeld

12. december 2011

Den lykkelige

Giraffen skriver:

hva med en babyjogger? sådan en skal jeg hvertfald ha så kan du jo løbe - der er jo også mulighed for nogle goe cykelture når hun kan sidde bagpå I kan også måske alle tre tage til svømning så ka han plaske rundt med hende mens du tager nogle baner ?

Nå ja hvornår kan de begynde sidde bagpå cyklen??
Svøming kunne jeg godt tænke mig.. men viser mig ikke i badetøj
Nå ja en babyjogger kunne også være en god ide.. taaak...

Anmeld

12. december 2011

Giraffen

Den lykkelige skriver:

Nå ja hvornår kan de begynde sidde bagpå cyklen??
Svøming kunne jeg godt tænke mig.. men viser mig ikke i badetøj
Nå ja en babyjogger kunne også være en god ide.. taaak...

så ku svømning måske være målet efter de første par kg, sådan "når vægten siger xx så skal vi i svømmeren " min lillesøster var i svømmehallen engang om ugen og så var vi afsted hele familien og hun elskede det bare  

jeg ved ikke hvornår de må sidde på cykel tror det er når de kan sidde selv, så deres ryg og nakke er stærk nok til at holde balancen

men ja der er rigtig mange muligheder og endnu mere udstyr til det men man ska jo heller aldrig gå ned på udstyr 

Anmeld

13. december 2011

fitnessblog

Den lykkelige skriver:

Hej, 

Vi optog den anden dag en video om motionscykler, som du måske kan bruge til noget. Vi bad simpelthen en erfaren sælger om at fortælle om alle de ting man skal tænke på og vælge imellem, når man tænker på at købe en motionscykel.

Vil blive super glad, hvis du har feedback på videoen! 

Videoen finder du her.

Anmeld

13. december 2011

Den lykkelige

fitnessblog skriver:

Hej, 

Vi optog den anden dag en video om motionscykler, som du måske kan bruge til noget. Vi bad simpelthen en erfaren sælger om at fortælle om alle de ting man skal tænke på og vælge imellem, når man tænker på at købe en motionscykel.

Vil blive super glad, hvis du har feedback på videoen! 

Videoen finder du her.

Ej hvor godt.. Jeg har lige set den igennem og netop overtalt manden til at købe den der abilica og droppe fitness medlemskabet som jeg ikke får brugt!!  tak for svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.