Den lykkelige skriver:
Ihhhh jeg er bare så træt af at jeg har medlemskab til motions center men ALDRIG kommer derned.. Min kæreste arbejder hele tiden og skiftende vagter som vi ikke ved før dagen inden eller samme dag.. Og hver gang jeg har planlagt træning går der i vasken.. fordi vi jo har vores datter som skal være en ved om aftenen.. Irritere mig HELT VILDT AT JEG IKKE kan få den tid til at træne så jeg kan opnå det JEG ønsker... menlig at tabe mig 30 kg.. Synes bare altid man kommer i aller sidste række og prioritet.. Ja undskyld mit brok, men er bare så træt af det.. 
jeg har før tabt mig 25 kg.. men har taget 22 på efter graviditet og jeg kender mig selv.. jeg får motivation fra at træne og irritere mig grænseløst nu hvor jeg ikke kan.. vil så gerne af medde møg kg..
Jeg må have mig en motions form jeg kan lave hjemme mens jeg høre efter hende om aftenen.. og som ikke kræver man skal ud af huset.. for så får jeg aldrig kommet afsted..
Jeg elsker de der "ofa cykler".. (har ondt i bækken efter fødsel og kan mærkes på alm cykel..) men nogen der ved hvor man kan købe dem?? De koster vel også en del
hvis man skal have en ordentlig??
Hvad laver i af motion og hvordan får i passet det ind som en lille familie..??
kan du ikke tage hende med? Hvis ikke så kan du jo gå nogle laaaange ture med hende og evt bruge dvd-træning derhjemme eller andet 
Der er mange muligheder
Jeg har ogås engang haft en motionscykel hjemme og det fungerede godt, men den fylder og jeg kan godt li at motion og hjemmet er adskilte, så det er ikke lige mig længere, men det kommer meget an på hvem man er og sådan 
Men hvis man tænker lidt kreativt er der masser af mulighed for motion selvom man ikke lige har tre timer for sig selv til at tuller frem og tilbage til træningscentret
-
Anmeld