Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.... Der bare har MEGA humørsvingninger Lige for tiden har jeg ikke overskud til noget som helst, selv min lejlighed føler jeg er SÅ ulækker, men har bare ikke overskud til at gøre noget ved det Jeg er bag ud i afleveringer i skolen og føler det hele falder ned om ørene på mig Jeg bliver sur på min kæreste hele tiden, og så bliver jeg bare ked af det konstant, er begyndt at tude hele tiden Ved ikke om det kan være homonerne eller om det er vejret. Om vinteren går jeg altid i sol én gang om ugen, for at holde humøret oppe, men syntes ikke jeg vil gøre det når jeg er gravid Syntes godt nok det hele er noget møg for tiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du beskriver lige de ting jeg ikke får sagt højt.. kun til kæresten, han kender mig jo SÅ godt
Qoco skriver: du beskriver lige de ting jeg ikke får sagt højt.. kun til kæresten, han kender mig jo SÅ godt
Dejligt at jeg ikke er den eneste
- Jeg har det altså også på PRÆCIS samme måde ... alt er noget lort , o mit overskud til hverdags ting som indkøb , opvask , støvsugning osv. - det er helt forsvundet ! :s
- Jeg har normalt ikk noget problem med vejret , såå jeg tror det er humoner .. og det er simpelthen forfærdeligt .. jeg tuder til reklamer . wtf !?
- Føler med dig ...
Mogensen&Peanot skriver: - Jeg har det altså også på PRÆCIS samme måde ... alt er noget lort , o mit overskud til hverdags ting som indkøb , opvask , støvsugning osv. - det er helt forsvundet ! :s - Jeg har normalt ikk noget problem med vejret , såå jeg tror det er humoner .. og det er simpelthen forfærdeligt .. jeg tuder til reklamer . wtf !? - Føler med dig ...
Dejligt at vide jeg ikke er den eneste Og kæresten har bare svært ved at forstå hvorfor man ikkeliiiige for handlet ind og liiige får vasket tøj og sådan
LilleLene skriver: .... Der bare har MEGA humørsvingninger Lige for tiden har jeg ikke overskud til noget som helst, selv min lejlighed føler jeg er SÅ ulækker, men har bare ikke overskud til at gøre noget ved det Jeg er bag ud i afleveringer i skolen og føler det hele falder ned om ørene på mig Jeg bliver sur på min kæreste hele tiden, og så bliver jeg bare ked af det konstant, er begyndt at tude hele tiden Ved ikke om det kan være homonerne eller om det er vejret. Om vinteren går jeg altid i sol én gang om ugen, for at holde humøret oppe, men syntes ikke jeg vil gøre det når jeg er gravid Syntes godt nok det hele er noget møg for tiden
pemiro skriver: Hvordan gik dit jordemoderbesøg?
Hvordan gik dit jordemoderbesøg?
rigtig godt hun var bare mega sød, og så hørte jeg hjerte lyden igen :')
LilleLene skriver: rigtig godt hun var bare mega sød, og så hørte jeg hjerte lyden igen :')
pemiro skriver: Ih hvor sny hehe.. Jeg vil også høre hjertelyd.. Har stadig ikke hørt det hehe.. Men igår til scanning kunne jeg selv se hjertet banke.. Men der er aldrig lyd på :/ må håbe det kommer næste scanning... Hehe..Godt at du havde en go oplevelse
Ih hvor sny hehe.. Jeg vil også høre hjertelyd.. Har stadig ikke hørt det hehe.. Men igår til scanning kunne jeg selv se hjertet banke.. Men der er aldrig lyd på :/ må håbe det kommer næste scanning... Hehe..Godt at du havde en go oplevelse
Ej det burde du da spørger om, om du ikke må høre Der er stadig 1 måned og 1 dag til jeg skal til scanning igen iiih det er lang tid
LilleLene skriver: Ej det burde du da spørger om, om du ikke må høre Der er stadig 1 måned og 1 dag til jeg skal til scanning igen iiih det er lang tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128