Gave til min kæreste, HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2011

MissBee

Hjælp ! Min kæreste er så svær at købe gaver til da han  virkeig har alt!!

Budget er 1-2000,-  og det eneste han ønsker sig er en tur til dubai og se formel 1... det koster små 30.000,- og bliver ikke noget jeg får råd tl nogensinde...

Til hans fødselsdag gav jeg ham en weekendtur til London, tidligere har jeg givet ham ur, frakke, bælte, ingravede manchetknapper og kortholder, ur æske i læder, trimmer, tøj osv...

Han er typen som bare køber det han mangler.. selvom det er lige op til jul Denne gang var planen at give ham løbetøj og sko meen det købte han så i torsdags... hmmm..

Nogen gode ideer til en gave????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

MissBee

12. december 2011

MoarTNoah

MissBee skriver:

op

Hmm... den er godt nok svær! Jeg har samme problem med min kæreste, aner aldrig hvad han skal have... Hvis du er hurtig kan du få taget nogen billeder i undertøj til ham? Og ja, ved godt det er med mave på, men det er jo bare et endnu bedre minde

Anmeld

12. december 2011

DinNabo

Hvis han godt kan lide biler, kan du måske give ham billetter til Top Gear showet i København?

Eller et årsabonnemnet på et bilblad fx Bilekspressen eller lignende?

Mvh
Anja

Anmeld

12. december 2011

DinNabo

Kom lige i tanke om at man kan købe gacvekort til at prøvekøre en Ferrari ¨på Jyllandsringen.

http://www.oplevelsesgaver.dk/adrenalin/testkoer-en-ferrari-355-f1.html 

Det ville min mand i hvert fald være total vild med!

Anmeld

12. december 2011

MissBee

MoarTNoah skriver:

Hmm... den er godt nok svær! Jeg har samme problem med min kæreste, aner aldrig hvad han skal have... Hvis du er hurtig kan du få taget nogen billeder i undertøj til ham? Og ja, ved godt det er med mave på, men det er jo bare et endnu bedre minde

Tihi jeg fik faktisk taget et helt sæt i sommers og der havde jeg min alm krop så nu hvor maven bare ser tyk ud føler jeg ikke lige så sexet  

Men jaa det er helt vildt svært!

Anmeld

12. december 2011

MoarTNoah

DinNabo skriver:

Kom lige i tanke om at man kan købe gacvekort til at prøvekøre en Ferrari ¨på Jyllandsringen.

OH, dét var en god ide!

Anmeld

12. december 2011

MoarTNoah

MissBee skriver:

Tihi jeg fik faktisk taget et helt sæt i sommers og der havde jeg min alm krop så nu hvor maven bare ser tyk ud føler jeg ikke lige så sexet  

Men jaa det er helt vildt svært!

hehe.. bare vent til du er højgravid, så ville du ønske at du kun var lidt "tyk"

Anmeld

12. december 2011

MissBee

DinNabo skriver:

Han er rigtig bil glad og jeg havde overvejet top gear men jeg havde lavet n søgning på det på min tlf og den så han og sagde at det ønskede han sig altså ikke... Kun hvis det var i det rigtige studie hvilket jeg har undersøgt...  Synes også selv det var en god ide!

Vi bor i sverige og her har mange superbiler som han får lov at køre i gratis...

Anmeld

12. december 2011

MissBee

MoarTNoah skriver:

hehe.. bare vent til du er højgravid, så ville du ønske at du kun var lidt "tyk"

tak det ved jeg... Der er jo 2!!  jeg bliver jo kæmpe stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.