piger fra Århus og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. december 2011

tikath

Hej piger, andre der ligesom mig ikke skulle/kom i mødregruppe og mangler lidt baby-til-baby og mor-til-mor?

Jeg læser på uni og har derfor ikke holdt barsel her de første 6 måneder (det har min kæreste ) da jeg kun sku i skole 9 timer om ugen. Nu holder jeg barsel efter eksamen 12 januar, men mødregrupper er jo for længst startet op.

Min pige elsker alle andre babyer, så det ville jeg da super gerne give hende mere af, og jeg ku godt trænge til en kop kaffe, hvor man kan snakke om alt med baby

Kram TH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

mkb123

hej jeg har godt nok ikke født endnu, men har termin d. 29/2.. ved ikke om du hovedsageligt søger veninder der har fået børn - ellers drikker jeg gerne en kop the med dig

Anmeld

12. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej. Jeg bor i Hadsten og har en datter på 2 og venter nr 2 til februar. Jeg er altid frisk på en kop kaffe

Anmeld

12. december 2011

tikath

Så ku jeg få tid til at svare . Det lyder da super dejligt, jeg er jo i læse-mode lige nu, men fra midt Januar er jeg super klar på masser af baby-hygge. Skriv en besked så kan vi lige finde ud af noget

Anmeld

12. december 2011

gobleboble

ku også godt være frisk, bor lidt udenfor århus.

min dreng er godt nok 1  1/2år...ved ik om du synes han er for stor , om et ska ære børn på din datters alder ?

Anmeld

13. december 2011

tikath

alder betyder ikke så meget . Tænker folk at vi skal mødes allesammen eller 2 og 2?

Anmeld

15. december 2011

gobleboble

tikath skriver:

alder betyder ikke så meget . Tænker folk at vi skal mødes allesammen eller 2 og 2?

jeg tænker alle - fx på en cafe, med mindre en vil lægge hus til.

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
gobleboble skriver:

jeg tænker alle - fx på en cafe, med mindre en vil lægge hus til.

Jeg lægger gerne hus til, hvis det er.

Anmeld

16. december 2011

gobleboble

PT skriver:

Jeg lægger gerne hus til, hvis det er.

det ville da være fint, hvis folk er frisk på det - det er da også rimlig nemt at komme frem til dig formoder jeg..der er både tog og bus jo

Anmeld

16. december 2011

tikath

Det lyder da super hyggeligt - hvis man kan komme med bus eller tog (vi har ikke bil)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.