Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. december 2011

mamiolvi

Hvor ville jeg bare ønske Simone ville tage sutten.. Hun er en nem baby som ikke græder ret meget,men ville så gerne hun kunne tage sutten så far sommetider kunne føle han trøster.. Vi har prøvet så mange forskellige nok 15 forskellige , er jeres gode til sutten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

SaNiNa

Ja syntes Naia er blevet ret god til sut påtrods af hun var 5 dag før hun fik den.

Hun bruger den ikke hele tiden, men til at falde i søvn med, eller hvis hun er svær at lægge til bruger jeg den til at hun finde sutte refleksen frem med og så selvfølgelig trøst

Anmeld

13. december 2011

MomInTheMaking

Penny vil slet ikke høre tale om sut.. hun bliver stiktosset.. Men synes nu heller ikke vi har brug for den..

Far trøster ved at vippe med hende i gyngestolen, det virker hver gang. ^^

-Sheila

Anmeld

13. december 2011

sabrina89

Freja vil kun have sut når vi køre bil og der er det kun avent sutter der dur

Anmeld

30. december 2011

Guldklumpens Mor

kender alt for godt til dit problem

Min lille dreng villle ikke tage nogen som helst sut de første 4 uger, jeg havde prøvet alle slags! TROEDE jeg... men en af mine veninder som har boet i USA, hun anbefalede en sut som hun havde brugt da hun fødte USA.

Det er en lille lys grøn silikone sut uden nogen som helst farlige stoffer i overhoved, hvor der er vedhæftet et lille plýsdyr i den ene ende, så sutten ikke falder ud, og babyen kan selv holde den temmelig hurtigt. Hun fik den på det hospital hun fødte hos i New York, og næsten alle hospitaler skulle bruge den i USA, fordi næsten alle børn tager den. og JAAAAAAA!!!! det passer! min lille guldklump tog den også, lige med det samme, det var helt utroligt!!! jeg var lige ved at græde, af glæde! man kan få den med forskellig plysdyr, jeg havde den med en lille abe og en lyseblå pony, men man kan få den med andre dyr også... den Hedder WubbaNub sut, og jeg fandt den på det danske site: www.AtlanticBabyGroup.com, Det er jo hver at prøve om det måske også skulle hjælpe din lille guldklump!

Held og Lykke med sutte projektet

Anmeld

30. december 2011

Kofoed.

Guldklumpens Mor skriver:

kender alt for godt til dit problem

Min lille dreng villle ikke tage nogen som helst sut de første 4 uger, jeg havde prøvet alle slags! TROEDE jeg... men en af mine veninder som har boet i USA, hun anbefalede en sut som hun havde brugt da hun fødte USA.

Det er en lille lys grøn silikone sut uden nogen som helst farlige stoffer i overhoved, hvor der er vedhæftet et lille plýsdyr i den ene ende, så sutten ikke falder ud, og babyen kan selv holde den temmelig hurtigt. Hun fik den på det hospital hun fødte hos i New York, og næsten alle hospitaler skulle bruge den i USA, fordi næsten alle børn tager den. og JAAAAAAA!!!! det passer! min lille guldklump tog den også, lige med det samme, det var helt utroligt!!! jeg var lige ved at græde, af glæde! man kan få den med forskellig plysdyr, jeg havde den med en lille abe og en lyseblå pony, men man kan få den med andre dyr også... den Hedder WubbaNub sut, og jeg fandt den på det danske site: www.AtlanticBabyGroup.com, Det er jo hver at prøve om det måske også skulle hjælpe din lille guldklump!

Held og Lykke med sutte projektet

Jeg går i mødregruppe med en amerikaner, det passer, den er skide god, men synes godt nok den så sjov ud første gang jeg så den. Hun har bare taget dyret af, da drengen stadig kun er knap 3 måneder.

Anmeld

30. december 2011

Kofoed.

Hun fik sutten første gang som 11 dage og derefter har hun selv sagt til, når hun vil have en der var større. Nu bruger hun den til at falde i søvn og hvis hun er begyndende træt.

Vi har altid brugt den samme form (NUK formen, hvis det siger dig noget) og har ikke haft noget problem, synes det er underligt, at nogen bare ikke vil den sut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.