jeg syntes det han gør tager hårdt på mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

jeg har nu været enlig mor i en del mdr jeg nyder det og er så meget glader og kan jeg mærke min børn også er...

men jeg er så træt af alt det lort han skriver og siger det er bare til at bræk sig over han lyver overfor amtet ja over det hele bruger alt imod mig køre psykisk på mig kan mærke min børn virkelig savner mig og er meget urolig det først døgn de er hjemme hvor de kalder på mig og hænger meget på mig (jeg har dem fast)

det er kun den en der kan snakke rigtig og x spør aldrig ind til sin far min til sin morfar....

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og ikke gøre der er advokater osv ind over det amt osv men aligevel køre han ander ikke hvad jeg skal gøre vil bare gerne snart lukke ham ud af mit liv og få lidt ro på

øvøv ville ikke så meget bare lige lidt luft   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

wamse

Anonym skriver:

jeg har nu været enlig mor i en del mdr jeg nyder det og er så meget glader og kan jeg mærke min børn også er...

men jeg er så træt af alt det lort han skriver og siger det er bare til at bræk sig over han lyver overfor amtet ja over det hele bruger alt imod mig køre psykisk på mig kan mærke min børn virkelig savner mig og er meget urolig det først døgn de er hjemme hvor de kalder på mig og hænger meget på mig (jeg har dem fast)

det er kun den en der kan snakke rigtig og x spør aldrig ind til sin far min til sin morfar....

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og ikke gøre der er advokater osv ind over det amt osv men aligevel køre han ander ikke hvad jeg skal gøre vil bare gerne snart lukke ham ud af mit liv og få lidt ro på

øvøv ville ikke så meget bare lige lidt luft  

Sender dig lige en masse kram 

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Sender dig lige en masse kram 

mange tak

Anmeld

12. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

mange tak

Af næsten samme årsag har jeg hemmeligt nr, så min x ikke ville kunne køre på mig ad den vej.

Har lige været til coach i dag og hun sagde at alt det lort han byder dig er fordi han ikke kan ramme dig på andre måder, så det er derfor han gør det. Og fordi han tror han har magten ved at blive ved.

Har desværre ikke andet at byde ind med. Skal snart samme tur igennem selv men vil have min læge og dagpleje indover også, så der er noget der bakker mine udsagn op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.