Abort pga køn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

Stumpen

skimmede i går en side på tekst tv, hvor der stod at kvinder vælger abort pga. køn! Når det så er sagt og !! er sat, så stod der også at ankenævnet giver tilladelse til langt flere aborter end tidligere.... Men hvad jeg enten ikke fik ved eller forstod; giver ankenævnet lov til en abort pga køn???? For så behøver vi da ikke noget ankenævn, for aldrig har jeg da hørt ringere grund for en abort..

Plejer nu ellers nok at mene at man skal stå i situationen før man kan tillade sig at stemple andre og sige at det de gør er forkert, da man ikke selv ved hvilke følelser det indebærer at bære på et f.eks. sygt barn, men pga. køn, det er simpelthen for langt ude i min verden..
Kan godt forstå at man kan blive skuffet over at få f.eks. pge nr. 3, hvis man gerne vil have en dreng, men altså ligefrem en abort?!?!
Anja -der synes I er slem stille for tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

st

Jeg fattede også bare minus af den nyhed i går. Jeg har da aldrig hørt noget lignende. Vil man have børn eller ej?
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at folk vælger et barn fra pga køn. Det er helt vanvittigt i mine ører.

Hvordan går det med din mavse? er du ved at være dejlig rund?

Knus.

Anmeld

25. februar 2009

Stumpen

Altså nu skuffer du mig, dig der ellers altid er så opmærksom.... tsk tsk... Lidt længere nede er der en træd der hedder carebear og mave(rne) , så kan du se hvor meget jeg fylder i landskabet.

Men ellers så går det godt med maven, men må erkende at efter at have siddet på skolebænken gennem første halvdel af graviditeten, så er kroppen pæn træt/øm efter en vat på arbejdet, hvor der jo er nogle beboer der kræver at man bruger sin krop lidt mere fysisk end man gjorde før.. Men det går nok, det er i hvert fald skønt at arbejde deroppe!!

Jamen jeg synes bare at en ting er at vælge et specifikt køn fra, men noget andet er da hvis ankenævnet giver lov til det?? Jeg synes virkelig det burde være svær at få en abort efter 12. uge.. men kan så også læse at danske kvinder bare tager til Sverige og får det gjort, da deres grænse først går i uge 18 -mener jeg.. Men i uge 18 har de fleste da mærket liv (bare ikke mig, jeg skal hen i uge 20-21 inden der sker noget, men der er så tilgengæld også masser af liv nu ) Synes det er et stort foster, for i uge 18, skal man så ikke føde det døde barn?

Anmeld

26. februar 2009

nilles

Jeg troede simpelthen også det var løgn!!!! Aldrig har jeg dog hørt noget så kvalmende ...sådan nogle kvinder/familier skulle simpelthen ikke have lov til at få flere børn...kæft det er langt ude altså!!!
Er fuldstændig målløs over at man kan komme i tange om at gøre noget sådan....PUHA!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.