Altså nu skuffer du mig, dig der ellers altid er så opmærksom.... tsk tsk... Lidt længere nede er der en træd der hedder carebear og mave(rne) , så kan du se hvor meget jeg fylder i landskabet.

Men ellers så går det godt med maven, men må erkende at efter at have siddet på skolebænken gennem første halvdel af graviditeten, så er kroppen pæn træt/øm efter en vat på arbejdet, hvor der jo er nogle beboer der kræver at man bruger sin krop lidt mere fysisk end man gjorde før.. Men det går nok, det er i hvert fald skønt at arbejde deroppe!!
Jamen jeg synes bare at en ting er at vælge et specifikt køn fra, men noget andet er da hvis ankenævnet giver lov til det?? Jeg synes virkelig det burde være svær at få en abort efter 12. uge.. men kan så også læse at danske kvinder bare tager til Sverige og får det gjort, da deres grænse først går i uge 18 -mener jeg.. Men i uge 18 har de fleste da mærket liv (bare ikke mig, jeg skal hen i uge 20-21 inden der sker noget, men der er så tilgengæld også masser af liv nu

) Synes det er et stort foster, for i uge 18, skal man så ikke føde det døde barn?
Anmeld