Nogen der har handlet teste her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Giraffen

TWT skriver:

Men denne side vaar meget billigere end billigteste. Tror jeg kom af med 120 kr for 50 æl test og 3 g--test 

Ja jeg ka godt se hvis det er de mængder du køber så løber det op.... jeg har aldrig købt mere end 8 ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

TWT

Giraffen skriver:

Ja jeg ka godt se hvis det er de mængder du køber så løber det op.... jeg har aldrig købt mere end 8 ad gangen

Køber mange da min cykus ligger mellem 48 og 62 dage. Og derfor skal jeg nok teste meget for at finde min æl 

Anmeld

12. december 2011

Giraffen

TWT skriver:

Køber mange da min cykus ligger mellem 48 og 62 dage. Og derfor skal jeg nok teste meget for at finde min æl 

ja så ryger der hurtigt en masse ÆL-teste... håber du får dem du har bestilt alt andet er da bare rigtig træls

Anmeld

12. december 2011

TWT

Giraffen skriver:

ja så ryger der hurtigt en masse ÆL-teste... håber du får dem du har bestilt alt andet er da bare rigtig træls

Tak skal du have

Jeg skrev til dem endnu en gang, her til morgen. og de skrev at hvis jeg ikke havde fået dem, fredag, ville de sende en ny ordre

Anmeld

12. december 2011

Giraffen

TWT skriver:

Tak skal du have

Jeg skrev til dem endnu en gang, her til morgen. og de skrev at hvis jeg ikke havde fået dem, fredag, ville de sende en ny ordre

ej hvor fedt nogen gange hjælper det at være lidt ihærdig og der sker jo fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.