Hurtig mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Liva

Hej.

Som nævnt i tabertråden er jeg ikke lige i det største madlavningshumør i øjeblikket, så jeg vil da lige høre om i har nogle gode opskrifter til hurtig, nem mad der er fattig på kulhydrater.

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

TaAsJu

Kylling i fad med flåede tomater, fuldkorns ris og grøntsager.

Anmeld

11. december 2011

MariaMus

Jeg tager tit forskellige grøntsager fra køleskabet, f.eks. løg, porre, hvidløg, champignoner, peberfrugt, gulerødder og selleri. Finthakker det hele og svitser det i 1 spsk olie, og smager til med et par spsk teriyaki sovs, salt, peber og chili. Serveres til et kyllingebryst eller et stykke laks. Laks tilberedt i ovnen med et skvæt teriyaki smager fantastisk, og passer helt genialt til grøntsagsblandingen

Ellers laver jeg råkost på foodprocessoren, det tager ikke så lang tid og kan holde sig et par dage i køleskabet.

KH Maria

Anmeld

16. december 2011

Liva

Hej

Tak for svar. Det drejer sig nok mere om at have købt rigtigt ind, for meget mad tager jo ikke ret lang tid at lave. Lavede faktisk lige en kyllingeret den anden dag med kyllingefilet og masser af gode grøntsager og en dåse tomater ovenpå.

Vil da også lige bidrage:

Fisk (fx sej) i et ovnfast fad med friske eller dåsetomater ovenpå + en masse krydderier efter egen smag (jeg plejer og brug salt, peber, karry og oregano), herover drysses revet ost (den magre) og det bages i ovnen ca 20 min alt efter hvilken fisk man har brugt.

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.