15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2011

sofiell89

min mave der vokser meget langsomt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

IngenKoPåIsen

sofiell89 skriver:

min mave der vokser meget langsomt

Jeg tror altså ikke din mave vokser langsomt, jeg tror det er meget normalt! Du skal nok blive stor, rund og fin  

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

Malunsesmutti skriver:

Jeg tror altså ikke din mave vokser langsomt, jeg tror det er meget normalt! Du skal nok blive stor, rund og fin  

hehe tak.. Men synes den er gået meget i stå de sidste 3 uger.. Men vægten har heller ikke gået den rigtige vej Da jeg har været voldsomt plaget af kvalme siden 12 uge..

Anmeld

11. december 2011

Kruse90

ihh jeg syntes du har en fin mave
Den skal nok blive stor og rund, og til sidst vil du nok ønske at den bare var en smule mindre hehe

Anmeld

11. december 2011

IngenKoPåIsen

sofiell89 skriver:

hehe tak.. Men synes den er gået meget i stå de sidste 3 uger.. Men vægten har heller ikke gået den rigtige vej Da jeg har været voldsomt plaget af kvalme siden 12 uge..

Nu hænger og vægtøgning og mavestørrelse jo ikke rigtig sammen med hensyn til graviditet Altså jeg var SLET ikke begyndt at vokse før jeg nåede nok ca. uge 15- og det var virkelig SÅ lidt.. 

Anmeld

11. december 2011

sofiell89

Kruse90 skriver:

ihh jeg syntes du har en fin mave
Den skal nok blive stor og rund, og til sidst vil du nok ønske at den bare var en smule mindre hehe

haha - du har nok ret.. Man vil nok altid ønske sig noget andet end det man har Til gengæld har jeg jo så kunne mærke hende møffe rundt tidligt og puffene havde jeg også tidligt.. Så der er da noget godt ved at man vokser langsomt.. Min lillebror mærkede hende for første gang igår, fordi han ville smøre hende

Anmeld

11. december 2011

Kruse90

sofiell89 skriver:

haha - du har nok ret.. Man vil nok altid ønske sig noget andet end det man har Til gengæld har jeg jo så kunne mærke hende møffe rundt tidligt og puffene havde jeg også tidligt.. Så der er da noget godt ved at man vokser langsomt.. Min lillebror mærkede hende for første gang igår, fordi han ville smøre hende

hehe tror du har ret.

Jeg mærker ikke lille pigen ordentlig endnu.
Kun lidt rumsteren og det er meget svagt.
ÆV Har sådan på fornemmelsen af min moderkage ligger ud mod maveskindet

Anmeld

12. december 2011

MiaLarsen

min moderkage ligger ud imod maven.. men jeg kan mærke min dejlige skønne dreng såå meget inde i maven.. jeg er 19+1 idag. første jeg kunne mærke min var 18+0 ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.