vanter/handsker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2011

CHD

Jeg har en søn på knap 1½ år, og han nægter simpelthen at have vanter på, hvilket resulterer i meget kolde hænder. Jeg synes jeg har forsøgt, med nogle forskellige typer, men uden held. Har nogle af jer, gode råd eller et andet mærke jeg skal prøve?

Tak

Mvh. Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

CHD

Slet ingen???? Jeg kan da umuligt være den eneste med en tumling, der ikke gider vanter??

Anmeld

12. december 2011

K&S

CHD skriver:

Jeg har en søn på knap 1½ år, og han nægter simpelthen at have vanter på, hvilket resulterer i meget kolde hænder. Jeg synes jeg har forsøgt, med nogle forskellige typer, men uden held. Har nogle af jer, gode råd eller et andet mærke jeg skal prøve?

Tak

Mvh. Carina

Jeg havde forventet det store ramaskrig, når Anton skulle have vanter på - men da han allerede havde haft dem på i DP, så var der ingen problemer...!

Jeg har købt nogle tynde, strikkede luffer, så han stadig kan bruge hænderne, mens han har dem på

Anmeld

12. december 2011

serinasmor

er det fordi han ikke kan bevæge fingrene ?? og dermed bruge hænderne??

serina har flere par af de helt tynde strikvanter .. så kan hun nemlig bruge hænderne alligevel ... det er bedre end inden vanter

hun har også nogle tykkere fingervanter .. dem venter jeg med at forsøge med til det bliver sne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.