hvad filan skal vi skrive på ønskelisten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Isabella_mor

bøgelund skriver:

600 kr i bilka, men det var i sidste uge..  

men de koster normalt 800 kr for de store.. jeg har lige købt den i England til 375 kr i alt.. med fragt og det hele.. for den store.. 

okay... tjah, så kan man vel godt skrive bobles på.. det kunne jo være at der er nogle der slår sig sammen hvis det er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

bøgelund

isabellamor skriver:

okay... tjah, så kan man vel godt skrive bobles på.. det kunne jo være at der er nogle der slår sig sammen hvis det er.. 

altså jeg er heller ikke til bobles.. i mine øjne er de ikke pengene værd.. var bare lige lidt info, at i kunne få wheely bug billigere i England.. 

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

bøgelund skriver:

altså jeg er heller ikke til bobles.. i mine øjne er de ikke pengene værd.. var bare lige lidt info, at i kunne få wheely bug billigere i England.. 

og det er ikke engang med fusk eller noget

Anmeld

11. december 2011

Albsil

bøgelund skriver:

men de koster normalt 800 kr for de store.. jeg har lige købt den i England til 375 kr i alt.. med fragt og det hele.. for den store.. 

Hold fast det var billigt:-) vi fandt også vores Bobles hval til 688 i stedet for 900

Anmeld

11. december 2011

bøgelund

isabellamor skriver:

og det er ikke engang med fusk eller noget

det tror jeg ikke nej.. vores er afsendt.. og mange herinde har bestilt derinde fra.. det er herinde jeg læste det.. 

Anmeld

11. december 2011

Sara.

Jeg ville vælge en puky løbecykel i stedet for en i træ :-)

Og så måske et kasseapperat eller et doktor sæt.... dukkeseng, vogn mm....

Anmeld

11. december 2011

bøgelund

Albsil skriver:

Hold fast det var billigt:-) vi fandt også vores Bobles hval til 688 i stedet for 900

det er wheely bug jeg købte til den pris i England..  

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

bøgelund skriver:

det tror jeg ikke nej.. vores er afsendt.. og mange herinde har bestilt derinde fra.. det er herinde jeg læste det.. 

ok... det er da billigt.

Anmeld

11. december 2011

An&Jo

bøgelund skriver:

hvor har du gjort det henne?? vil så gerne have en til min søn, men jeg har lidt prioriteret bobles, fordi det er motorik legetøj..

Anmeld

11. december 2011

bøgelund

isabellamor skriver:

ok... det er da billigt.

ja for en stor wheely bug.. og alle figurene at vælge imellem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.